۰ نفر

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی:

پاشنه آشیل تمامی دولت‌ها و دغدغه‌ای که همواره داشتند معیشت مردم بوده است

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 812192
پاشنه آشیل تمامی دولت‌ها و دغدغه‌ای که همواره داشتند معیشت مردم بوده است

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات گلستان، گفت: رویکرد ما مبارزه با قاچاق واقعی و مبارزه با دانه درشت ها است که مستحق مجازات هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، عباس ذاقلی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات گلستان، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، یک سازمان کاملاً قضایی است و در رسیدگی به پرونده های قاچاق، همان اقدامات قوه قضائیه اجرا می کند.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی، نقش تعزیرات حکومتی در کاهش تورم و مبارزه با قاچاق در کشور را مهم عنوان کرد و افزود: مردم در بازار نوک پیکان را متوجه تعزیرات می دانند اما بر اساس وظایف ذاتی، تعزیرات حکومتی یک سازمان رسیدگی کننده و در اصل حلقه آخر است.

ذاقلی با بیان این مطلب که مردم از تعزیرات انتظار دارند سریع به موضوعات موثر رسیدگی کنند؛ افزود: وضعیت تعزیرات حکومتی استان گلستان از لحاظ عملکرد مطلوب و جز استان های خوب است.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه به مدیرکل جدید گلستان توصیه کرد که در مدیریت خود عدالت در رفتار، تکریم ارباب رجوع، برنامه محوری و امانت داری را مدنظر قرار دهد.

در این مراسم از زحمات «تقی حسام» قدردانی و حکم انتصاب «رضا قشلاقی» به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان به وی ابلاغ شد.

تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی گلستان با حضور مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان و دیگر مسئولان استانی و همچنین رضا طاهری مدیرکل حوزه ریاست و امور استانها و شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha