۱ نفر

چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 812154
چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم

در حال حاضر با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران صورت پذیرفته دلار ایران به یکی از بی‌ارزش‌ترین پول‌های جهان تبدیل شده است. این موضوع موجب شده که افراد برای حفظ سرمایه خود به دنبال بهترین روش جهت کسب درآمد دلاری باشند.

از جمله این روش‌ها فعالیت کردن در بازار فارکس است. گام اول برای شروع این نوع فعالیت افتتاح یک حساب در کارگذاری معتبر خواهد بود. در این مقاله ما قصد داریم نحوه ثبت نام در آلپاری توسط سایت نیما شمسیان را به شما آموزش دهیم اما قبل از آن باید به‌ صورت کامل بروکر آلپاری را به شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها مقاله را مطالعه کنید.

معرفی و آشنایی با بروکر آلپاری

در حقیقت بروکر آلپاری یکی از پیشتازترین بروکرهای دنیا به ‌شمار می‌آید که از شهرت جهانی برخوردار است. از دلایل شهرت این بروکر می‌توان، ارائه دادن سیستم‌های ابتکاری فارکس را که موجب شده در طول سال‌های فعالیت درخشان خود اعتماد کاربرانی در بیش از ۱۵۰ کشور را به خود جلب کند، را نام برد.

از جمله مزایای دیگر بروکر می‌توان به برخورداری از تکنولوژی مدرن، تجربه موفقیت در کار، شرایط عالی معاملات و همچنین خدمات غیر قابل رقابت به مشتریان اشاره کرد. شایان ذکر است که بروکر آلپاری هر آنچه که کاربران برای موفقیت معامله در بازار بین‌المللی نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد.

این کمپانی که در سال ۱۹۹۸ شروع به کار کرده است، در حال حاضر جزو بزرگترین برندهای صنعت جهانی فارکس محسوب می‌شود که همیشه پویا و در حال توسعه خود است. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد آلپاری، می‌توان به رویکرد نوآورانه، شهرت بی‌رقیب و همچنین شرایط معاملاتی سودآور را می‌توان نام برد، که موجب شده طرفدارانی در سرتاسر جهان مخصوصا کشور ایران را به خود اختصاص دهد.

بیش از ده سال سابقه حضور در بازار ایران، اطمینان هزاران کاربر ایرانی به این شرکت و همچنین ارائه دادن خدمات پشتیبانی به مشتریان، آلپاری را به یکی از فعالترین بروکرهای فارکس در کشور ایران تبدیل کرده است.

آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری

در این بخش قصد داریم مراحل ثبت‌نام در الپاری توسط سایت نیما شمسیان را ذکر کرده و شما را برای ورود به دنیای فارکس و درآمدهای دلاری راهنمایی کنیم. این ثبت‌نام شامل مراحل زیر است که در سایت نیما شمسیان بصورت کامل و با جزئیات تمام میتوانید مطالعه کنید برای اینکار روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام در آلپاری

  •  ایجاد حساب در سایت آلپاری: برای ایجاد حساب در سایت اصلی آلپاری، باید وارد این سایت شده و پس از وارد کردن اطلاعات درخواست شده نظیر نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر و شماره تلفن همراه که در مالکیت خودتان است، تیک مربوط به پذیرش قوانین را زده و به مراحل بعدی ثبت‌نام بروید، برای این کار روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • در این قسمت، تابعیت کشور خود و همچنین شهر محل زندگیتان را وارد کرده و برای رفتن به مرحله بعد، واژه ادامه را انتخاب کنید. در مرحله جدید باید از دو روشی که برای دریافت کد تایید معرفی شده‌اند، یکی را انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را ادامه دهید.
  1. روش اول: ارسال کد توسط ایمیل
  1. روش دوم: ارسال کد به شماره همراه، این روش سریع‌تر و آسان به نظر می‌رسد.
  • پس از دریافت کد تایید، این کد را وارد کادر مخصوص به خودش کرده و روی گزینه اتمام ثبت‌نام کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.
  •  در این مرحله یک رمز عبور 8 کلمه‌ای ایمن و سخت که از حرف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد تشکیل می‌شود، مشخص کنید و سپس گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنید. این پسورد را حتما جایی حفظ کنید که فراموشتان نشود.

گاهی سایت آلپاری این پسورد را برای کاربران ایمیل کرده و شما می‌توانید از تنظیمات بالای صفحه برای تغییر آن استفاده کنید، به این صورت که با کلیک روی گزینه امنیتی و شخصی سازی، وارد یک صفحه جدید شده و رمز خود را تغییر دهید.

ثبت‌نام شما در این مرحله به پایان می‌رسد و شما برای فعالیت در آلپاری باید یک مرحله دیگر نیز آموزش ببینید.

آموزش ساخت حساب فارکس

برای ورود به بروکر آلپاری باید یکی از حساب‌های پشتیبانی شده توسط آن نظیر فارکس و باینری آپشن را انتخاب و حساب مد نظر را ایجاد کنید. ما در این قسمت از مقاله آموزش ثبت‌ نام در بروکر آلپاری قصد داریم برای ثبت‌نام در حساب فارکس، شما را راهنمایی کنیم. پس همراه ما تمام مراحل را انجام داده تا به مشکل برخورد نکنید.

  • پس از ورود به بروکر آلپاری گزینه افتتاح حساب را انتخاب کنید. در این مرحله فضای لایو فارکس و حساب دموی خود را می‌توانید بسازید. در این مرحله دو گزینه حقیقی و مجازی را مشاهده خواهید کرد که حساب حقیقی همان حساب ریل یا لایو شما خواهد بود و مجازی، به حساب دموی شما اشاره دارد.
  • روند ساخت هر دو حساب‌های به یک شکل بوده و تفاوتی با هم ندارند. حساب دمو برای افرادی که تا کنون در فارکس فعالیت نکرده‌اند، مناسب بوده و پیشنهاد می‌کنیم حتما ابتدا در حساب دمو تمرین کنید و پس از دریافت مهارت کافی وارد یک حساب حقیقی شوید.
  • پس از انتخاب گزینه حقیقی را انتخاب کردید با 6 گزینه روبرو خواهید شد. در این قسمت اگر سرمایه زیادی ندارید می‌توانید با انتخاب گزینه nano.mt4، یک دلار در حساب خود دریافت کنید. کسانی‌که با حداقل 20 دلار سرمایه وارد این بازار می‌شوند باید گزینه standard.mt4 را انتخاب کنند.
  • برای تکمیل موجودی حساب، سه گزینه وجود دارد که باید دلار را انتخاب کرده و سپس دکمه سبزرنگ افتتاح حساب را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد به کاربر یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی داده می‌شود تا توسط آن وارد متاتریدر شده و معاملات خود را آغاز کنید. حتما متاتریدر4 را دانلود و از ثبت نام در الپاری توسط سایت نیما شمسیان برای شروع تجارت فارکسی خود بهره ببرید.

چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم

ساخت حساب باینری آپشن آلپاری

برای ساخت حساب باینری آپشن آلپاری نیز وارد صفحه اکانت خود شوید و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کنید. پس از این کار شما وارد صفحه بعد خواهید شد و در این صفحه باید رو گزینه alpari fix_contracts کلیک کنید.

در قسمت نوع حساب، حساب حقیقی و پس از آن دلار را انتخاب و در نهایت روی گزینه افتتاح حساب کلیک کرده تا حساب شما ایجاد شود. در آموزش ورود به بروکر آلپاری که توسط سایت نیما شمسیان ارائه می‌شود، ثبت‌نام در این پلتفرم را به‌صورت کاملا واضح و راحت دریافت کرده و یک حساب آلپاری ویژه برای خود ایجاد خواهید کرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha