۰ نفر

خبر خوب بورسی برای معلمان

۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبر: 811770
خبر خوب بورسی برای معلمان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان گفت: سهام شرکت سرمایه‌گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی‌هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، پیش‌بینی می شود طی حداکثر ۹ ماه آینده ، سهام این شرکت در بازار سرمایه قابلیت خرید و فروش پیدا کند. همچنین طبق مصوبات هیات امنا به تدریج کلیه شرکت‌ها و هلدینگ‌ها بورسی خواهند شد و سهام این شرکت‌ها به فرهنگیان عضو صندوق تقدیم خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بدنبال آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان حمیدرضا نجف پور کردی پیامی صادر کرد که در بخشی از متن آن آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که سرانجام پس از ۱۲ سال چشم انتظاری فرهنگیان عضو صندوق، طرح ارزش مالکانه اجرایی شد و رویای دیرینه سهامدار شدن فرهنگیان و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت محقق شد.

بدون تردید این دستاورد عظیم و تاریخی حاصل عقلانیت سازمانی و طرح ریزی عاقلانه و مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی مدیران و همکاران و حمایت وزیر فعلی و سابق وزارت آموزش و پرورش و رهنمودهای هیات امنای و هیات مدیره موسسه بوده، که عوامل مدیریتی و اجرایی این ابر پروژه اقتصادی، با طرح‌ریزی، مدل سازی و ظرفیت سازی، در اجرای طرح ارزش مالکانه همت گماردند و با رویکرد انقلابی و با الهام از ارزش‌های دینی و شهدایی و با مشی امامین انقلاب این هدف راهبردی جامعه فرهنگی کشور را محقق کردند.
در ادامه این پیام آمده است: این اقدام بی نظیر طی یک سال و نیم اخیر، با استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید برجسته دانشگاه و بزرگان علم اقتصاد و بازار سرمایه و با برگزاری دهها جلسه کارشناسی و تخصصی و چندین هزار نفر ساعت کار کارشناسی و حرفه‌ای و با خرد جمعی، مورد تایید قرار گرفت.
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین نوشته است: امروز سهام شرکت سرمایه‌گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی‌هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، پیش‌بینی می شود طی حداکثر ۹ ماه آینده ، سهام این شرکت در بازار سرمایه قابلیت خرید و فروش پیدا کند. و ان شاءالله طبق مصوبات هیات امنا بتدریج کلیه شرکت‌ها و هلدینگ‌ها بورسی خواهند شد و اصطلاحا این راه بی بازگشت ادامه خواهد یافت و سهام این شرکت‌ها به فرهنگیان عضو صندوق تقدیم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha