۰ نفر

بازسازی چهار میدان کاشان

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 811452
بازسازی چهار میدان کاشان

شهردار کاشان گفت: میدان‌های شهری یکی از جلوه‌های زیبایی شهر است و مدیریت شهری با رویکرد بهبود وضعیت دیداری و منظر شهری با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، عملیات بهسازی پنج میدان شهر را آغاز کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کیومرث محمدپور اظهار کرد: بهسازی میدان شهیدان زارع مجرد، با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در مساحت ۶۷۵۰ مترمربع شامل عملیات تخریب، جمع‌آوری، ساخت پیاده‌رو، اجرای فضای سبز، اجرای آب‎نما در میدان و نصب المان است.

وی درباره بهسازی میدان درب عطاء، افزود: مساحت این پروژه ۱۲۵۶ متر مربع است و برای اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که شامل اجرای سنگ فرش، ساخت آب‌نمای جدید، اجرای فضای سبز و نصب المان در این میدان می‌شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: عملیات بهسازی میدان امام حسن(ع) نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است که مساحت کل پروژه ۲۸۷۵ متر مربع است و ساخت آب‌نما، اجرای فضای سبز و نصب و اجرای المان در مرکز میدان در دستور کار قرار دارد.

محمدپور گفت: بهسازی میدان سرباز، در راستای اصلاح و استانداردسازی ترافیکی میدان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال آغاز شده است و در قالب ۱۵۰۰متر طول جدول، ۱۰۵۰۰مترمربع زیرسازی، ۱۰۵۰۰مترمربع آسفالت، بلوک فرش، فضای سبز، جابجایی تأسیسات، خاکبرداری و بتن‌ریزی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: رضایت‌مندی شهروندان مهم‌ترین سرمایه و تکیه‌گاه برنامه‌های شهرداری است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین بازه زمانی، طرح‌های عمرانی به بهر برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha