۱۱ نفر

تعرفه گاز برای سه پله اول افزایش قیمتی نخواهد داشت

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶
کد خبر: 811195
تعرفه گاز برای سه پله اول افزایش قیمتی نخواهد داشت

وزیر نفت گفت: طبق مصوبه ای که در قانون داشتیم، برای سه پله اول که در سقف الگوی مصرف قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد و تعرفه‌ها مانند سال گذشته خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه همایش تقدیر از تلاشگران سوخت‌رسانی در جمع خبرنگاران وزیر نفت گفت: با اقدام‌ها و پیش‌بینی‌های خوبی که در وزارت نفت به ویژه در بحث ذخیره‌سازی سوخت نیروگاهی انجام شده است، امیدواریم زمستان امسال را با کمترین چالش در حوزه سوخت‌رسانی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: پارسال از نظر سرما بی‌سابقه بود و بیش از ۲۴ استان دمای هوا منفی ۲۰ درجه بود، با تلاش جهادگونه همکاران عزیزم در صنعت نفت، حتی یک روز هم وقفه در سوخت‌رسانی ایجاد نشد.

به گفته وزیر نفت، امسال نیز با اقدام‌های خوبی که این عزیزان انجام داده‌اند در همه حوزه‌ها امیدواریم زمستان امسال کمترین چالش را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در بحث تعرفه‌های گازرسانی با مصوبه‌ای که در قانون داشتیم، برای سه پله اول که در سقف الگوی مصرف قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد و تعرفه‌ها مانند سال گذشته خواهد بود، اما از مردم عزیز می‌خواهیم که در امر بهینه‌سازی با رعایت الگوی مصرف در زمستان خادمان خود در صنعت نفت و گاز را یاری کنند تا امسال نیز بدون چالش پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha