۱ نفر

دوقلوهای سارق ۵۰ خانه را خالی کردند!

۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبر: 810380
دوقلوهای سارق ۵۰ خانه را خالی کردند!

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دوقلوهایی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه، رد پای ۲ برادر دوقلو را در این سرقت‌ها به‌دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزء مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای، در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

این مسئول با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت‌وآمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت‌وآمد متهمان مشخص شد ۲ نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی جهت همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی تأکید کرد: مأموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند، در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی، در توصیه به همشهریان اظهار کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر مسئله مشکوکی مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha