۰ نفر

مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی قزوین برگزار می‌شود

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 810653
دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی قزوین برگزار می‌شود

مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی قزوین به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدجواد نظری با بیان اینکه دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی از امروز سه شنبه به مدت سه روز در رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره که با عنوان «ماه» شناخته می‌شود برای هیئت‌ها، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیئت محوری است که ظرفیت هیئت را می‌دانند و در جامعه اطراف خویش کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: زیست بوم هیئات و تشکل‌های دینی به عنوان مجموعه‌های مردم نهاد نیازمند آشنایی با ابعاد مختلف مدیریت اجتماعی، توجه ویژه به مقوله تربیت نوجوان، بهره‌گیری از ظرفیت و توجه به کارکردهای رسانه در جهان جدید و پرداختن به مسائل بانوان و خانواده است.

وی با بیان اینکه دوره توانمند سازی ماه برای تشکل‌های مردمی دینی طراحی شده است، اضافه کرد: ایجاد انگیزه جهت روزآمدسازی جریان مدیریت هیئت، تقویت قله‌های فعالیت دینی در بین سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد مذهبی، گردآوری نیازهای تخصصی و خرده مسائل هیئات و مجموعه‌های مردمی شاخص، مهارت افزایی فعالان رسانه‌ای در عرصه تشکل‌های دینی، ارتقا سطح فکری و عملیاتی مربیان و مدیران مجموعه‌های تربیتی، توجه ویژه به حوزه بانوان و فراهم نمودن زنجیره‌های انسانی از فعالان فرهنگی برای لشگر جهاد تبیین از جمله اهداف این دوره است.

نظری ادامه داد: «ماه» یک دوره توانمند سازی مستمر است که شامل ۳۶۰ ساعت آموزش تخصصی به صورت مجازی و حضوری است.

وی در پایان یادآور شد: دوره معرفت و مهارت افزایی هیئت‌های دینی در آوردگاه تمدنی با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سمن‌ها، مجموعه‌های مردم نهاد و هیئت‌ها و همچنین حضور اساتید برتر کشوری و استفاده از توان علمی و تجربه عملی آنها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha