۰ نفر

مدیرکل زندان‌های استان سمنان:

۹۰ زندانی با پابند الکترونیک آزاد شدند

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 810648
۹۰ زندانی با پابند الکترونیک آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امید کهربایی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از زندان سمنان در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پابند الکترونیکی در استان خبر داد و ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح حضور زندانیان در کانون خانواده است، افزود: زندانیانی تحت این شرایط قرار خواهند گرفت که شرایط خاص خود را داشته باشند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی ۶۸ زندانی جرایم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال مجموع بدهی این زندانیان جرایم مالی بود.

کهربایی با بیان اینکه این زندانیان با تلاش مسئولان زندان، صلح یاران و معتمدان و همچنین ستاد دیه استان سمنان آزاد شدند، گفت: ستاد دیه از ابتدای سال ۳۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی پرداخت کرده است.

وی افزود: ۱۱۰ زندانی زندان‌های استان سمنان به مناسبت هفته بسیج و شهادت حضرت زهرا (س) با همراهی دستگاه قضا و ارفاق‌های قانونی از زندان آزاد شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha