۰ نفر

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان شمالی افزایش یابد

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبر: 810644
سرعت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان شمالی افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: سرعت رسیدگی به پروندهای قاچاق کالا باید با حداکثر اختیارات قانونی افزایش یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسن ناهیدی بعد از ظهر سه‌شنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: سرعت رسیدگی به پروندهای قاچاق کالا باید با حداکثر اختیارات قانونی افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بر برخورد تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های متولی با قاچاق کالا با حساسیت بالا تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پدیده قاچاق پیامدهای منفی بسیاری در حوزه اقتصادی، تولید و تجارت دارد لذا همه باید به آن اهمیت دهند و جز اولویت کارها و اقدامات قرار گیرد لذا هیچ اغماضی در این حوزه پذیرفتنی نیست.

ناهیدی با بیان اینکه قاچاق کالا به زیر بنای اقتصادی ضربه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: وقتی قاچاقچیان آگاهانه این کار را انجام می‌دهند باید مورد پیگیری قرار گیرند چون تمام ابعاد جامعه از پدیده قاچاق متضرر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: احساس برخورد با پدیده قاچاق باید تبدیل به گفتمان شود نباید به روال عادی تبدیل شود بنابراین علاوه بر نظارت بر بازار احساس نظارت هم باید به وجود آید.

وی اظهار کرد: هر چند تلاش‌های شبانه‌روزی برای این حوزه صورت می‌گیرد اما اقدامات در بخش بازدارندگی افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha