۰ نفر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تأثیرگذاری اقدامات تبلیغی نیاز به کار منسجم و تشکیلاتی دارد

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 810643
تأثیرگذاری اقدامات تبلیغی نیاز به کار منسجم و تشکیلاتی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تأثیرگذاری اقدامات تبلیغی نیاز به کار منسجم و تشکیلاتی همه اضلاع یک هیات دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت سالاری مکی صبح سه شنبه در جمع مبلغان و مداحان خانم در شهرستان طبس بیان کرد: انسجام بسیار خوبی بین هیات‌های مذهبی شهرستان طبس وجود دارد که باید قدر آن را دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری هر کجا که هستیم و خدمت می‌کنیم باید آنجا را مرکز دنیا بدانیم، اظهارکرد: گاه جلسه‌ای مذهبی با حضور پنج نفر به واسطه اخلاص مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرد.

سالاری مکی ادامه داد: اگر برای منِ مبلغ بین جلسه‌ای با حضور پنج نفر، ۵۰ نفر، ۱۰۰ نفر و هزار نفر تفاوتی وجود نداشته باشد بی شک آن موقع عیار اخلاص خود را نشان می‌دهد که به این نکته باید توجه نشان دهیم.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ میلیون نفر در پویش «حریفت منم» و اعلام حمایت از مظلومان فلسطین گفت: حضرت علی (ع) در حدیث ارزشمندی می‌فرمایند که برای ظالمان خصم و برای مظلوم یاور باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مداح، هیات و مبلع به عنوان سه ضلغ هیات برای تأثیرگذاری باید کار تشکیلاتی داشت باشند تا فعالیت آنان در حوزه فرهنگی تاثیر خود را خواهد گذاشت.

سالاری با تأکید بر اینکه می‌خواهیم در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های مذهبی یک کنش واحد داشته باشیم، یادآور شد: دشمن در اغتشاشات سال ۱۴۰ به دنبال آسیب زدن به جایگاه زن و مادر در خانواده بود و از مدت‌ها برای آن برنامه ریزی می‌کرد.

وی بیان‌کرد: دشمن از کوچک‌ترین اتفاقی در کشور برای آشوب و اغتشاش و شبهه افکنی می‌کند که در مقابل آن ما باید با سواد رسانه‌ای روایتگری دقیق و قوی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اقناع افکار عمومی را در حوزه‌های مختلف در مسائل گوناگون را باید جدی بگیریم، ادامه داد: اقناع افکار عمومی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha