۰ نفر

پرداخت ۳۶۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبر: 810632
پرداخت ۳۶۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «ناصر مرادی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تسهیلات در زمینه خدمات حمایتی، اشتغال، مسکن،کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و خدمات فرهنگی بوده که به بیش از ۲۷۰۰ نفر پرداخت شده است.

وی گفت: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در این مدت در زمینه کارگشایی و خدمات حمایتی به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال بوده که به بیش از ۱۵۰۰ نفر نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در راستای برنامه توانمندسازی کمیته امداد، حدود ۲۳ درصد از این تسهیلات نیز در زمینه‌های اشتغال‌زایی به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد ریال به بیش از ۳۵۰ متقاضی جویای کار پرداخت شده است.

ناصری پرداخت کمک هزینه تعمیرات و تأمین مسکن به حدود ۱۴۰ نفر،پرداخت کمک هزینه سفر عتبات عالیات و اربعین به بیش از ۵۰۰ نفر و پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی به بیش از ۲۳۰ نفر را از جمله دیگر تسهیلات پرداختی به نیازمندان این استان در این مدت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha