۰ نفر

تابلوهای معرفی مناطق گردشگری اردبیل به روزرسانی می‌شود

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 810630
تابلوهای معرفی مناطق گردشگری اردبیل به روزرسانی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از اقدام برای به روزرسانی تابلوهای معرفی مناطق گردشگرپذیر استان و نصب تابلوهای جدید جهت اطلاع رسانی جاذبه‌های دیدنی استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، یحیی نجار قابل روز سه‌شنبه اظهار کرد: همه تابلوهای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل ظرف یک ماه آینده به روزرسانی می‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ تابلو معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سال‌های گذشته در مناطق پرتردد مرکز استان نصب شده‌اند و علاوه بر آنها، محل‌های جدیدی نیز برای نصب این قبیل تابلوها معین شده و تابلوهای جدید در این محل‌ نصب می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های میراث‌ فرهنگی و وزارتخانه راه و شهرسازی محل احداث چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در محورهای مواصلاتی شناسایی و با همکاری بخش خصوصی این بیلبوردها نیز نصب خواهد شد.

نجارقابل با اشاره به ضرورت معرفی مناسب جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در قالب‌های مختلف، ادامه داد: نصب و بروزرسانی این تابلوها با هدف ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران ورودی در محل این جاذبه‌ها و در مسیرهای دسترسی انجام می‌شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در شمال ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha