۰ نفر

رییس کل دادگستری کردستان خبر داد؛

برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
کد خبر: 810071
برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی

رییس کل دادگستری کردستان از برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی در کردستان خبر داد و گفت: با دستگاه های اجرایی، کاندیداها و کسانیکه مرتکب تخلف انتخاباتی شوند برخورد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی عصر شنبه در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان اظهار داشت: این ستاد در کنار دغدغه مشارکت حداکثری در انتخابات، دغدغه اجرای صحیح قانون را نیز باید داشته باشد.

وی افزود: سیاست این ستاد، در مرحله اول پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و در مرحله بعدی برخورد با این دسته از جرایم و تخلفات است که در سطح دستگاه‌های اجرایی، کاندیداها و آحاد مردم اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: حرکت تمامی مدیران در این حوزه باید بر اساس نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات باشد.

وی گفت: در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اشراف اطلاعاتی باید در سطح بسیار بالایی باشد و در صورت تهیه مستندات در خصوص افراد متخلف، دادستان‌های استان دستورات لازم را برای شناسایی و برخورد با این دسته از افراد صادر خواهند کرد.

وی همچنین در ادامه بر رصد مستمر و مداوم فضای مجازی و برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مدیران دستگاه‌های مربوطه به ارائه برنامه‌های خود در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان پرداختند و مصوباتی به تصویب رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات استان کردستان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha