۰ نفر

هشدار به مسافران؛ سفر نروید!

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبر: 809137
هشدار به مسافران؛ سفر نروید!

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی با توجه به بارش باران و برف باز است اما مسافران از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا،  مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  گفت: در حال حاضر  هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی در  شهرهایی که امروز شاهد بارش باران و رگبار و رعد وبرق بودند مسدود نیست و خوشبختانه با همراهی نیروهای راهداری تا به امروز محوری مسدود نشده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع  است و شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل حسین آباد تا گلشهر و حدفاصل مهر ویلا تا پل کلاک هستیم.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت:  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، گیلان، قم، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، همدان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، فارس، خوزستان و بوشهر  گزارش شده است.

او افزود: مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر با تجهیزات کامل وارد جاده‌ها شده و آخرین وضعیت محورها را از طریق مرکز مدیریت راه‌های کشور مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha