۴ نفر

فوری؛ دلار ریخت

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 809112
فوری؛ دلار ریخت

قیمت دلار آزاد امروز ۲۹ آبان، در جریان معاملات بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۶۰۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۸۲۰ تومان کشف قیمت شد.

دلار در ‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۱۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۶۰۳ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۰۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۲۸ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روزهای گذشته کاهشی بوده و در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۴۰ تومانی ‌مواجه شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با افت ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۱۶ صدم درصدی، ۱۹۷۷ دلار قیمت گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha