۰ نفر

سردار شاکرمی:

دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌ است

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 808792
دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌ است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ‌سبز آمریکا و دولت‌های اروپایی در ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بی‌شماری مرتکب شده که کشتار مردم بی‌گناه اردوگاه‌های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه‌هایی از جنایت‌های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «سردار جمال شاکرمی» ۲۷ آبان در اجتماع راهپیمایان ایلامی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات الاقصی یک فتح‌الفتوح واقعی بود که نیروهای مبارز فلسطینی با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها، لایه‌های دفاعی و امنتی اسرائیل را درهم شکستند و به قلب این رژیم نفوذ کردند.

 وی گفت: این عملیات بدون شک مقدمه عملیات‌های بعدی مبارزان فلسطینی خواهد بود و اکنون این رزمندگان مقاوم جسارت و شجاعت مقابله با اسرائیل را یافته‌اند.

 شاکرمی تاکید کرد: امام راحل (ره) معمار بزرگ مبارزه با صهیونیسم و آمریکا بود و مقام معظم رهبری هم ادامه‌دهنده راه مبارزه با صهیونیسم جهانی است که با افشاگری‌های جسورانه خود جرات مبارزه با رژیم های جنایتکار اسرائیل و آمریکا را به مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان داد.

 وی با بیان اینکه اکنون همه مردم آگاه جهان همراه و همدرد مردم غزه شده‌اند و انزجار خویش را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکا نشان داده‌اند، تصریح کرد: حادثه جانگداز عاشورا امروز در غزه تداعی شده و اسرائیل در نبردی ناجوانمردانه به جنگ زنان، کودکان، مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی غزه رفته و دست به کشتار غیرنظامیان زده و این جنایات موجب شکسته‌شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ‌سبز آمریکا و دولت‌های اروپایی در ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بی‌شماری مرتکب شده که کشتار مردم بی‌گناه اردوگاه‌های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه‌هایی از جنایت‌های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

 شاکرمی با تأکید بر اینکه در همه جنایات بشری، اسرائیل، آمریکا و کشورهای اروپا شریک هستند و حاکمان این کشورها در کشتار بی‌رحمانه کودکان غزه و غیرنظامیان توسط اسرائیل شراکت دارند، تصریح کرد: نسل‌کشی اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در غزه، جریان‌های آزادی‌بخش در دنیا را بیدار کرد و قیام‌ها و تجمع‌های گسترده‌ای به خون‌خواهی و حمایت از مردم غزه در اقصی‌نقاط دنیا برپا شده است.

 وی ادامه داد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و سپس مقام معظم رهبری فلسطین را مسئله اول جهان اسلام و تمام آزادی‌خواهان جهان معرفی کردند و اکنون در همه کشورهای جهان مردم در حمایت از فلسطین به خروش آمده‌اند و ایران و جبهه مقاومت باعث شکسته شدن اقتدار آمریکا در خاورمیانه شد و اکنون اسرائیل و آمریکا هیچ جایگاهی در منطقه و خاورمیانه ندارند چرا که ماهیت این رژیم غاصب و جنایت‌کار برای همگان آشکار شده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: مردم منطقه به سمت فلسطین آمده‌اند و بدون شک اگر حکام این کشورهای عربی بر جنایات اسرائیل صحه بگذارند از مردم خشمگین خود سیلی سختی خواهند خورد.

 وی از رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و صاحبان قلم و هنر خواست نسبت به قضیه فلسطین و غزه بی‌تفاوت نباشند و با قلم و هنر خود از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

 به گزارش ایسنا، مردم ایلام از چهارراه سالت تا میدان شهید کشوری انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند و تأکید کردند که همواره از آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه دفاع خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha