۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

ظرفیت خیرین گناوه در اجرای مسکن محرومان استفاده شود

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 808053
ظرفیت خیرین گناوه در اجرای مسکن محرومان استفاده شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه خیران شهرستان گناوه در کارهای خیر پیشگان هستند گفت: ظرفیت خیرین شهرستان دراجرای مسکن محرومان و نیازمندان در روستاها استفاده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا مقدم بعد از ظهر در نشست تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین اداره مسکن شهرستان اظهار داشت: از زمان تصدی مسئولیت ایشان در شهرستان تغییرات خوب و اساسی حوزه‌های بنیاد مسکن شهرستان گناوه از جمله در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و صدور سند شهری و روستایی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان نیز باید تلاش بیشتری داشته باشد.

وی گفت: در در صدور سند شهری و روستایی شهرستان گناوه مازاد بر ابلاغ سالانه قدم برداشته و کار کرده است و تا پایان سال نیز تلاش بیشتری با حضور مدیر جدید انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در اجرای طرح‌های هادی و عمران روستایی با حمایت‌های فرماندار از محل اعتبارات دولتی و کارهایی که بنیاد مسکن از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان داشته است، سال مالی ۱۴۰۱ در شهرستان گناوه بعد از دشتستان بیشترین آسفالت از نظر مساحت اجرا شده است.

وی گفت: همه این فعالیت‌های انجام شده نتیجه همراهی و حمایت خوب فرماندار شهرستان و تلاش و کوشش همکاران و دهیاران روستاهای شهرستان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه خیرین شهرستان گناوه زبانزد و در کارهای خیر پیشگان هستند گفت: ظرفیت خیرین در شهرستان گناوه بسیار پررنگ است و می‌توان از ظرفیت خیرین در اجرای مسکن محرومان و نیازمندان در روستاها استفاده شود.

در این نشست از زحمات «عبدالرسول محمدی» تقدیر و «محمد مختاری» به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان گناوه معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha