۰ نفر

بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد + عکس

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 807893
بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد + عکس

وقتی صحبت از داشتن طرفداران زیاد به میان می‌آید، W۱۴۰ یکی از محبوب‌ترین خودروها است. در مورد این خودروی منحصر به فرد، چند چیز خاص وجود دارد که W۱۴۰ را به محبوب‌ترین مرسدس بنز کلاس S در تمام دوران تبدیل می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بیشتر مردم ظاهر W۱۴۰ را دوست داشتند. این خودرو طراحی جاودانه‌ای داشت که به آن اجازه می‌داد حتی پس از سال‌ها، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. همچنین W۱۴۰ کاملاً با زبان طراحی آن زمان محصولات مرسدس بنز مطابقت داشت. این موضوع باعث می‌شد که آن را فوراً به عنوان یک مرسدس بنز حتی از دور تشخیص دهید. بسیاری از مدل‌های مرسدس بنز در آن زمان مانند W۱۲۴ نیز از زبان طراحی مشابهی پیروی می‌کردند. W۱۴۰ که به راحتی بهترین مرسدس کلاس S تاریخ است، توسط Olivier Boulay طراحی شده است و یکی از بهترین طراحی‌های او محسوب می‌شود. مردم ظاهر مردانه W۱۴۰ و حالت کلی آن را دوست داشتند و دارند.

بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد + عکس

در گذشته، به طور کلی، همه محصولات مرسدس بنز به دلیل کیفیت ساخت تانک مانند خود مشهور بودند. با این حال، وقتی صحبت از W۱۴۰ شد، به وضوح مشهود بود که حتی مرسدس بنز نیز مرزهای خود را تغییر داده و کلاس S را کاملاً به سطح دیگری منتقل کرده است. این خودرو در حد کمال ساخته شده بود و تضمین می‌کرد که حتی پس از صدها هزار مایل مانند همیشه محکم باقی بماند. جالب اینجاست که این خودرو هنوز در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده روزمره قرار دارند. کیفیت ساخت فوق العاده مستحکم، W۱۴۰ را قادر ساخته تا در آزمون زمان مقاومت کند.

بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد + عکس

همانند تمام نسل‌های کلاس S، در این اتاق هم ویژگی‌های جدیدی به تمام صنعت خودروسازی برای اولین بار معرفی شد. این فناوری‌ها شامل برخی از ویژگی‌های قابل توجه مانند سامانه پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کمکی ترمز، چراغ‌های جلو زنون HID، کیسه‌های هوای جانبی و غیره است.

ESP در حفظ کنترل خودرو در صورت انجام مانورهای ناگهانی برای جلوگیری از موانع، بسیار موثر بود. پس جای تعجب نیست که کل صنعت خودرو آن را پذیرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha