۰ نفر

شکستن رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 807764
شکستن رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت

انتشار تریلر چند دقیقه‌ای انیمیشن «Inside Out ۲» رکورد همه آثار دیزنی را شکست و طی ۲۴ ساعت پس از رونمایی، از رکورد ۱۵۷ میلیون بازدیدکننده انیمیشن «منجمد ۲» در سال ۲۰۱۹ عبور کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ددلاین،تریلر انیمیشن جدید «Inside Out ۲» در ۲۴ ساعت نخست انتشار، بیش از ۱۵۷ میلیون بازدید داشت.به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار خیلی نباید نگران فروش محصول جدیدشان یعنی قسمت دوم انیمیشن «Inside Out» باشند چرا که انتشار تریلر چند دقیقه‌ای این انیمیشن رکورد همه آثار دیزنی را شکست و طی ۲۴ ساعت پس از رونمایی، از رکورد ۱۵۷ میلیون بازدیدکننده انیمیشن «منجمد ۲» در سال ۲۰۱۹ عبور کرد. 

کانال عصر ایران در تلگرام 
قسمت دوم انیمیشن «Inside Out» را «کلسی مان» کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را نیز «مارک نیلسن» با فیلمنامه ای از«مگ لفاوه» بر عهده دارد. «امی پولر»، «فیلیس اسمیت»، «لوئیس بلک»، «تونی هیل»، «لیزا لاپیرا» و «مایا هاوک» از صداپیشگان انیمیشن جدید استودیو پیکسار کمپانی دیزنی هستند.

قسمت نخست این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی «پیت داکتر» منتشر شد و علاوه بر فروش جهانی ۸۵۸ میلیون دلاری، موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند ۲۰۱۶ شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha