۰ نفر

استاندار چهارمحال و بختیاری؛:

حضور وزرا در استان‌ها موجب سرعت‌بخشی به پروژه‌ها می‌شود

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبر: 807611
حضور وزرا در استان‌ها موجب سرعت‌بخشی به پروژه‌ها می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارهای ارزشمند وزرا حضور و بازدید میدانی از استان‌هاست که این مساله موجب می‌شود مشکلات به خوبی احصا و سرعت‌بخشی به پروژه‌ها انجام شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛  غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۸ آبان‌ماه به همراه وزیر کشور در بازدید از سد باباحیدر در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمند وزرا حضور و بازدید میدانی از استان‌هاست که این مساله موجب می‌شود مشکلات به خوبی احصا و سرعت‌بخشی به پروژه‌ها انجام شود، البته موانعی که در پروژه‌ها وجود دارد قطعا با حضور وزرا برطرف و اعتبارات خوبی تزریق می‌شود.

وی افزود: در این سفر موانع و مشکلات مطرح و وزیر کشور قول داد که پیگیری‌ها انجام و همچون گذشته کمک‌ها لحاظ شود.

حیدری با اشاره به کوتاه‌تر شدن زمان‌بندی پروژه‌ها، گفت: طی شش ماه فعالیت، سرعت خوبی از پروژه سد باباحیدر مشاهده شده که تا پایان آبان‌ماه آبگیری سد انجام خواهد شد.

در ادامه فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مطالعات اولیه سد باباحیدر در سال ۸۳ آغاز شد، گفت: عملیات اجرایی این سد سال ۸۷ آغاز شد.

وی با اشاره به قابلیت سد برای مصارف شرب، صنعت و کشاورزی و جمعیت ۱۴۰ هزار نفری که شامل پنج شهر و ۱۱ روستاست، بیان کرد: مخزن سد به حجم ۱۴.۵ میلیون مترمکعب بوده که قابلیت تنظیم تا حجم ۲۰ میلیون متر مکعب را داراست و ارتفاع سد ۶۴ متر است، البته سال گذشته با پیمانکار قبلی که پیشرفت بسیاری حاصل نشد خاتمه پیدا کرد و از ابتدای امسال با برگزاری مناقصه و برنده شدن قرارگاه خاتم‌الانبیا، پیشرفت خوبی مشاهده شد.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر پروژه از لحاظ عملیاتی به اتمام رسیده و کارهای تکمیلی در حال انجام است، البته سد آماده آبگیری است.

به گفته وی، طرح سه ساله که خط انتقال آب به طول ۵۰ کیلومتر تا جونقان بوده طی چهار ماه انجام شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه ۵۶۰ میلیارد تومان بوده و میزان طلب قرارگاه خاتم‌الانبیا ۳۰۰ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha