۰ نفر

امام‌جمعه خرم‌آباد:

وعده رفع بیکاری محقق نشد

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 807303
وعده رفع بیکاری محقق نشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان به جایگاه واقعی خود نرسیده است، گفت: وعده‌های رئیس‌جمهور در سفر به لرستان برای رفع بیکاری همچنان محقق نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در جمع نمازگزاران در مصلای الغدیر به کشتار مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: حملات رژیم کودک کش به بیمارستان‌ها، شهادت خبرنگاران، بمباران مدارس و کشتار کادر درمان مشمول جنایات جنگ و جرایم علیه بشریت بوده و مستلزم واکنش مناسب از سوی جامعه جهانی به‌ویژه امت اسلامی است.

وی اظهار داشت: فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید از مظلومان غزه و پایان کشتار مردم فلسطین حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا همواره به دنبال عادی‌سازی روابط و اجماع جهانی علیه فلسطین و امت اسلامی بودند، افزود: رزمندگان و حماسه‌سازان فلسطینی با عملیات بزرگ طوفان الاقصی توطئه‌های راهبردی و هوشمندانه اسرائیل و همدستانش را بر هم زدند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه حاکمان و سردمداران ضدبشری غربی از اسرائیل حمایت کردند، گفت: از کشورهای مختلف درخواست داریم که مانع ارسال سلاح از پایگاه‌های آمریکایی به رژیم غاصب اسرائیل شوند و کشورهای اسلامی هم هرچه سریع‌تر با اقدامات مؤثر کمک‌رسانی‌های خود را به مردم مظلوم غزه انجام دهند.

حجت الاسلام شاهرخی به سفرهای رئیس جمهور به کشورهای مختلف برای بهبود جایگاه ایران در سطح بین‌الملل اشاره و از تلاش‌های وی برای حل مشکلات به‌ویژه در استان‌ها قدردانی کرد و گفت: استان لرستان با داشتن ظرفیت‌هایی در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت، گردشگری و آب هنوز به جایگاه واقعی خود در حوزه تولید و اشتغال نرسیده و وعده‌های رئیس‌جمهور در سفر به لرستان برای رفع بیکاری همچنان محقق نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ۲۴۰ بار تأکید و بیش از ۴۰ دیدار متعدد خود با مسئولان کشوری برای حل مشکل بیکاری جوانان در استان اشاره کرد و افزود: وضعیت اشتغال در لرستان با دادن تسهیلات ۳۰ تا ۴۰ میلیونی حل نخواهد شد و باید در این باره اقداماتی مؤثر انجام شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد به بیکاری ۷ هزار فرزند شاهد و ایثارگر، رهاشدن طرح برج‌های دوقلوی خرم‌آباد، هتل صخره‌ای و پادگان ۰۷ اشاره کرد و گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان به کار گیرند.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای و پایان ثبت‌نام داوطلبان گفت: باتوجه‌به اینکه هیئت‌های اجرایی تشکیل شده‌اند و مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها آغاز شده است از دست‌اندرکاران انتظار می‌رود امنیت، مشارکت و سلامت را موردتوجه قرار دهند و هیئت‌های اجرایی نیز در احراز صلاحیت‌ها بر اساس قانون عمل کنند.

بیست و یکم آبان سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی و کتابدار نیز از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی‌فقیه در استان به آن‌ها اشاره کرد.

در نمازجمعه این هفته از خانواده شهیدان چنگیز صفی‌زاده، عبدالعلی ساکی و سید شهاب الدین شاهرخی تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha