۰ نفر

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 807218
بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا با ۱۳۰ واحد تجاری صرفا جایی برای خرید جواهرات است، بلکه مکانی است که فرهنگ و هنر طلاسازی و جواهرسازی نیز در آن به چشم می‌خورد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی زنده، جذاب و دلپذیر از خرید جواهرات با کیفیت هستید، بازار دلگشا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سلام نو، بازار بزرگ دلگشا، یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید بازار تهران است که نیاز به معرفی ندارد. این بازار بزرگ بورس کالاهای مختلف مورد نیاز مردم است و به همین دلیل با وجود تازه تاسیس بودن نسبت به رقبای خود با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

از لباس زنانه و مردانه تا لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی بهداشتی بازار دلگشا تنوع بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تنوعی که با کیفیت خوب و قیمت رقابتی همراه است.

تاریخچه‌ی بازار دلگشا

بازار بزرگ دلگشا در مساحتی به وسعت ۵۰ هزارمتر مربع ساخته شده و در ۱۶۰۰ واحد تجاری در ۱۰ طبقه در آن فعالیت می‌کنند. به طور متوسط هر واحد این مرکز خرید باعث اشتغال مستقیم سه نفر و اشتغال غیرمستقیم ده‌ها نفر دیگر شده است. این یعنی سرای دلگشا با احتساب نیروهای خدماتی خود مجموعا ۵۰۰۰ شغل مستقیم ایجاد کرده است.

بازار بزرگ اساساً نمایشگاهی است برای توزیع کالا در سطح تهران و کشور که خریداران عمده را به طور خاص مد نظر دارد. البته این ویژگی تنها مختص سرای دلگشا نیست و مراکز خرید دیگری که در قلب بازار تهران هستند نیز این ویژگی را دارند، مزیت سرای دلگشا را می‌توان خدمات دهی همزمان آن به مشریان خرد نیز دانست.

ویژگی ممتاز سرای دلگشا معماری استاندار و امکانات به روز آن است که تجربه خرید شما از مراکز خرید سطح بازار تهران را به طور جدی عوض می‌کند. خبری از کمبود فضا، کمبود اکسیژن و کلافگی نیست. در دلگشا نه تنها از خرید فراری نمی‌شوید بلکه از وقت گذراندن و خرید لذت می‌برید و احتمالا از فودکورت جذاب دلگشا نیز دیدن می‌کنید.

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

محصولات بازار دلگشا

همانطور که اشاره شد در بازار دلگشا از پوشاک زنانه و مردانه تا لوازم آرایشی بهداشتی، اکسسوری و بدلیجات و لوازم آشپزخانه هر چیزی که نیاز باشد را پیدا می‌کنید. بسیار بعید است دنبال چیزی در این زمینه‌ها باشید و دست خالی دلگشا را ترک کنید.

در زمینه ارائه محصول و خدمات دلگشا یک ارزش و مزیت مهم دارد: حمایت از تولید با کیفیت ملی و جوانان. این مرکز خرید می‌خواهد نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی باشد، به همین دلیل به جز بخش کمی از محصولات سرای دلگشا که وارداتی هستند، اکثریت محصولات ارائه شده از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی هستند.

حالا اما چند ماهی می‌شود که بخش جدیدی به بازار دلگشا استفاده شده و طبقه سوم این بازار تبدیل به بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا شده است.

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا

از شهریور ۱۴۰۱ تیم‌های مختلف فنی وارد طبقه سوم بازار بزرگ دلگشا شدند تا امکانات لازم برای افتتاح بازار تخصصی طلا و جواهر را فراهم کنند؛ امکاناتی از جمله دکوراسیون متناسب و امکانات امنیتی کافی.

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا با ۱۳۰ واحد تجاری صرفا جایی برای خرید جواهرات نیست، بلکه مکانی است که فرهنگ و هنر طلاسازی و جواهرسازی نیز در آن به چشم می‌خورد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی زنده، جذاب و دلپذیر از خرید جواهرات با کیفیت هستید، بازار دلگشا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

قبل از خرید هر محصول می‌توانید نمونه‌های شبیه به آن را مقایسه کنید، قیمت را بسنجید، کیفیت‌های متفاوت را لمس کنید و از تفاوت در جزئیات لذت ببرید.

شاید بتوان ویژگی ممتاز و خاص بازار بزرگ دلگشا را حضور گالری‌های معتبر و لوکس طلا و جواهر ایران مانند گالری‌های مظفریان، دیبازر و فتوحی در این مجموعه دانست. این برندهای معتبر در کنار دیگر طلا فروشی‌ها موجود در دلگشا این بازار بزرگ طلا و جواهر را به یکی از لوکس‌ترین مراکز تخصصی طلای ایران تبدیل کرده است.

مسئله آخری که نباید از آن غافل شد امنیت فوق‌العاده این مرکز خرید است. بازار بزرگ دلگشا مجموعه‌ای خبره از نیروهای حرفه‌ای انتظامات را در اختیار دارد.

بازار بزرگ طلا و جواهر دلگشا؛ لوکس‌ترین مرکز خرید طلا و جواهر بازار تهران

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه‌ی خرید منحصر به فرد در زمینه‌ی طلا و جواهر هستید و عاشق زیبایی و ارزش‌های فرهنگی هستید، بازار دلگشا ممکن است بهترین مقصد برای شما باشد. اینجا جایی است که شما می‌توانید محصولات با کیفیت و طلاهای ارزشمند را بیابید و به تجربه‌ی یک بازار متفاوت و جذاب دست پیدا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha