۰ نفر

امیرعبداللهیان: آمریکا زودتر سیاست خودش را تغییر دهد

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 806832
امیرعبداللهیان: آمریکا زودتر سیاست خودش را تغییر دهد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما امیدواریم که آمریکا هر چه زودتر سیاست خودش را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وزیر امور خارجه کشورمان درباره پیام آمریکا به ایران گفت: در سه روز گذشته از طرفی آمریکایی‌ها پیام دادند که به دنبال اتش بس هستیم، اقداماتی را انجام دادند اما در عمل فقط از کشتار جمعی و نسل کشی در غزه حمایت کردند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پوشیدن جلیقه ضد گلوله توسط آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد گفت: این واقعیت نقش آمریکا است.

وی افزود: البته متاسفانه در سه روز گذشته از طرفی آمریکایی‌ها پیام دادند که به دنبال اتش بس هستیم، اقداماتی را انجام دادند اما در عمل فقط از کشتار جمعی و نسل کشی در غزه حمایت کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ما امیدواریم که آمریکا هر چه زودتر سیاست خودش را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

علاوه بر این ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی خود در این خصوص گفت: جنایت رژیم جلوی دیدگان همه ملت های دنیا است و ملتها واکنش نشان می دهند. اگر آمریکا رفتار درستی داشت، لازم نبود و زیر خارجه جلیقه ضد گلوله بر تن کند و از بغداد خارج شود. آمریکا در رفتار خود بازبینی کند. چه اقدامی انجام داده که وزیر خارجه باید با جلیقه ضد گلوله وارد و خارج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha