۰ نفر

کدال نگر ۶ آبان؛

شلرد به فرابورس منتقل می‌شود؟

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 805589
شلرد به فرابورس منتقل می‌شود؟

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت کود شیمیایی اوره لردگان نسبت به موافقت با انتقال نماد شرکت به بازار فرابورس پرده‌ برداشته است.

همچنین در اطلاعیه دیگر بیسکویت گرجی نسبت بخ افزایش نرخ محصولات خود مانند بیسکویت و کیک و کرن فلکس شفاف‌سازی کرده است که ۱۰ درصد کل فروش شرکت را شامل می‌شوند.

کدال نگر ششم آبان

شاروم

برگزاری مناقصه:

موضوع مناقصه: خرید۱۰۰هزار تن کود سولفات پتاسیم گرانوله توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

زشریف

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

در خصوص دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی به استحضار می‌رساند افزایش ۵۷ درصدی سود عملیاتی دوره مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۲ نسبت به دوره مالی قبل عمدتا به دلیل افزایش در نرخ و مقدار فروش محصولات عمدتاً(شیرخام) و همچنین افزایش بهره وری در مجموعه رابتا بوده است.

غگرجی

 دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول : انواع بیسکویت و کیک و کرن فلکس

نرخ قبلی: ۵۴۰۲۰۰ ریال

نرح جدید: ۵۹۴۲۲۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد: ۱۰ درصد

شلرد

موافقت هیئت محترم پذیرش فرابورس:

به استحضار می رساند در خواست پذیرش سهام شرکت کود شیمیایی اوره لردگان (سهامی عام )در فرابورس ایران طی جلسه مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۲ هیئت محترم پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت به عمل آمد.شایان ذکر است مقرر گردید قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات ، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه گردد.

فجهان

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

رشد شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۳۳ درصد به علت افزایش نرخ میانگین فروش شمش فولادی، میلگرد و همچنین تاثیر موجودی‌های اول دوره محصولات و مواد اولیه می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha