۰ نفر

نقش سررسید در تبلیغ کسب و کار شما

۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبر: 805274
نقش سررسید در تبلیغ کسب و کار شما

تبلیغ برند و کسب و کار شما نقش انکارناپذیری در رشدتان دارد. تا زمانی که تبلیغاتی در حد نسبتا گسترده انجام ندهید، ناشناخته باقی خواهید ماند و بسیاری از وجود شما و ارائه خدماتتان بی اطلاع خواهند بود. با توجه به علایق روزمره مردم و از نظر روانشناختی برخی از روش های تبلیغات بسیار در ذهن ماندگار هستند. برای مثال بهترین روش تبلیغ صداو سیماست، درج تبلیغ و آگهی بازرگانی در تلویزیون می تواند بسیار بسیار ثمربخش باشد، اما به همان میزان گران نیز می باشد.

پس باید بدنبال یک روش تبلیغ مناسب با بودجه خود باشید، ولی باید بیشترین تاثیر را داشته باشد. با وجود این گفته ها، تبلیغ بوسیله هدایای تبلیغاتی بهترین روش است. دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار وسیع است ولی مهمترین و شناخته شده ترین هدیه تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی است. در ادامه بیشتر به سررسید و انواع تقویم تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

نقش سررسید در تبلیغ کسب و کار شما

چرا سررسید 1403 بهترین هدیه تبلیغاتی است؟

از بین طیف گسترده هدایای تبلیغاتی همواره سررسید و سالنامه پرفروش ترین بوده است، چرا که بیشترین کاربرد را برای افراد دارد. در کل هدیه ای که کاربردی نیز باشد بسیار محبوبتر است. همانطور که می دانید سررسید 1403 همانند دفتری است که دارای تقویم شمسی، قمری و میلادی است. مهمترین ویژگی و مزیت سررسید نسبت به تقویم رومیزی داشتن فضای نوشتاری زیاد در هر صفحه است. هر صفحه از سررسید حاوی مشخصات و مناسبت های یک روز از سال است.

کاربرد سررسید 1403 برای همه افراد جامعه است، و از کارمند گرفته تا بانوان خانه دار همگی از سررسید تبلیغاتی استفاده می کنند. به همین جهت است که همیشه سفارش و خرید سررسید از سایر هدایای تبلیغاتی بیشتر بوده است. شما نیز اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی پربازده، اقتصای و هوشمندانه هستید، حتما یکبار سفارش سررسید را امتحان کنید. زمانی که شما یک سررسید 1403 را به مشتریان خود هدیه می دهید به نوعی نشان می دهید که به مشتری خود اهمیت می دهید. بدین ترتیب نام شما را ناخودآگاه به ذهن خواهد سپرد و برای همکاری با شما باز خواهد گشت. اما در این میان نقش ظاهری سررسید تبلیغاتی که شما به مشتری هدیه می دهید نیز بسیار اهمیت دارد. در ادامه به انواع سررسید 1403 [KN1] و روش اختصاصی سازی آن سخن خواهیم گفت.

قیمت سررسید 1403 و انواع آن

انواع سررسید 1403 بر اساس ابعاد، نوع جلد و قالب صفحات داخلی دسته بندی می شوند. در سالنامه پیک فدک تولید و چاپ سررسید با انواع جلد چرمی، ترمو، سلفونی، گالینگور و... انجام می شود. حتی می توانید سفارش سررسید خود را در ابعاد وزیری، اروپایی، فانتزی و... داشته باشید.

نقش سررسید در تبلیغ کسب و کار شما

طبیعتا قیمت سررسید کوچک با جلد سلفونی نسبت به یک سررسید لاکچری سایز بزرگ چرمی ارزان تر است. پس اگر به دنبال یک سررسید ارزان هستید بهتر است کاتالوگ 1403 را به دقت بررسی کرده و با همکاران واحد فروش ما نیز مشورت کنید. جهت برقراری ارتباط برای سفارش و خرید سررسید با شماره 02538803030 و داخلی 120 الی 125 تماس حاصل فرمایید.

البته نوع دیگری از سررسید تبلیغاتی وجود دارد که به آن سررسید اختصاصی می گوییم. سررسید اختصاصی دارای جلد اختصاصی بوده و صفحات آن می تواند به چاپ لوگوی شما مزین شده باشد. در ادامه به سفارش سررسید اختصاصی 1403 و انواع آن می پردازیم.

سفارش سررسید اختصاصی 1403

همانطور که به اختصار گفتیم، سررسید اختصاصی [KN2] همان سررسید 1403 است که در بخش های مختلف آن تبلیغات شرکت سفارش دهنده چاپ شده است. از مهمترین ویژگی های افزودنی به سررسید اختصاصی چاپ لت گلاسه و ترام است. لت تبلیغاتی در واقع صفحاتی از نوع کاغذ گلاسه هستند که بیشتر به معرفی شرکت و خدمات می پردازند. یعنی بهترین راه برای معرفی محصولات شما بوسیله چاپ لت تبلیغاتی است. صفحات لت تبلیغاتی می توانند در ابتدا و یا انتهای سررسید اختصاصی قرار بگیرند. مورد دیگر ترام است، چاپ ترام در واقع همان چاپ لوگوی شما در همه صفحات سررسید 1403 است. اگر سررسید اختصاصی شما دارای جلد سلفونی باشد، می توانید حتی طرح جلد را نیز بصورت اختصاصی طراحی و چاپ کنید.

البته می توانید سررسید چرمی را نیز اختصاصی کنید و حتی روی آن به روش طلاکوب و فرورفته نیز لوگوی خود را چاپ کنید. اما گفتنی است که ثبت سفارش سررسید [KN3] اختصاصی باید در تیراژ 200 عدد به بالا باشد. و زمان آماده سازی و چاپ سررسید اختصاصی بین 10 تا 15 روز است.

نقش سررسید در تبلیغ کسب و کار شما

نشر پیک فدک، بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی

این مجموعه بزرگ چاپ، نشر و صحافی پیک فدک با سابقه 20 ساله در حوزه تولید هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد. همواره سررسید و انواع مختلف آن (مانند سررسید 1403، سررسید اختصاصی، سررسید نوبت دهی) در بالاترین سطح محبوبیت بوده اند. اما با توجه به 2 دهه سابقه درخشان باید بگوییم که همیشه کیفیت در تولید و چاپ سررسید برایمان ارجحیت داشته است. به عبارت دیگر هرگز به بهای کاهش قیمت سررسید، از کیفیت آن نکاسته ایم.

اگر قصد خرید سررسید چه بصورت عمومی و چه اختصاصی دارید با شماره 02538803030 در دفتر مرکزی انتشارات تماس بگیرید. برای سفارش سررسید اختصاصی به داخلی 107 الی 109 متصل شوید. همکاران ما در تمامی بخش ها با توجه به سابقه و تجربه ای که دارند، و با توجه به خواسته های شما بهترین پیشنهاد را ارائه می دهند.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha