۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۲۹ مهرماه؛

خچرخش افزایش نرخ گرفت

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 804688
خچرخش افزایش نرخ گرفت

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ و قیمت‌ها، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت چرخشگر با نماد خچرخش نسبت به افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین خود شفاف‌سازی کرد.

فروش این محصول ۳۸ درصد کل فروش سال گذشته این شرکت را تشکیل میداده است

همچنین در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت مواد اولیه دارویی البرز بالک از انعقاد قرارداد با شرکت داروسازی فارابی پرده برداشته است که ارزش این قرارداد ۱۳۵۱۶۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

کدال نگر بیست و نهم مهر

وتوصا

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سایت tsetmc مبنی بر روند معاملات سهام به استحضار می رساند در روزهای اخیر اعلام می گردد هیچگونه اخبار مهم و موثر بر قیمت سهام و یا تغییر عملکرد وضعیت مالی این شرکت و شرکت های زیر مجموعه فرعی وجود ندارد.

خچرخش

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول : گیربکس نیمه سنگین

نرخ قبلی : ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال

نرخ جدید : ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد سال قبل : ۳۸ درصد

دبالک

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: انعقاد قرارداد فروش با شرکت داروسازی فارابی

مبلغ قرارداد : ۱,۳۵۱,۶۰۰ میلیون ریال

لپارس

روند افشاء گزارش توجیهی افزایش سرمایه پارس الکتریک:

۱- موضوع افزایش سرمایه شرکت پارس الکتریک بتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ به تصویب هیئت مدیره پارس الکتریک می رسد . ۲- پس از اخذ موافقت از هیئت مدیره قرارداد شماره ۱۴۰۰۲۲۹۵۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ باسازمان حسابرسی به منظور بررسی گزارش توجیهی افزایش سرمایه منعقد میگردد . ۳- پیگیریها به منظور دریافت گزارش توجیهی افزایش سرمایه از سازمان حسابرسی به طور مستمر ادامه می یابد و در نهایت پیش نویس گزارش با فرض افزایش سرمایه از سال ۱۴۰۱ بدلیل عدم توانایی شرکت پارس الکتریک در محقق نمودن موضوع افزایش سرمایه از سال ۱۴۰۱مورد موافقت سازمان حسابرسی قرار نمی گیرد . ۴- گزارش توجیهی افزایش سرمایه مجدد با مفروضات سال ۱۴۰۲تهیه ودر نهایت ، نظر مقبول از سازمان حسابرسی به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ دریافت گردید . ۵- در خصوص تاخیر در اجرای دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت همزمان با اخذگزارش توجیهی اقدام به مکاتبه با سهامداران عمده به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ نمود و در نهایت سهامدار عمده با تجزیه و تحلیل بازار بورس بتاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ با طرح موضوع افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده از مبلغ ۳۰۰ میلیاردریال تا ۱،۰۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین سرمایه در گردش اخذ نماید.

نوری

شرکت در مزایده:

موضوع مزایده: بلوک ۲۰ درصدی سهام شرکت پتروشیمی اروند 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha