۰ نفر

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در همایش جهادگران اقتصادی پیشنهاد داد؛

شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 804681
شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در همایش جهادگران اقتصادی گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری در عرصه اقتصاد و حمایت از سرمایه گذاران، تاسیس شورای عالی امنیت سرمایه گذاری می تواند راهگشا باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دکتر للـه گانی در این همایش که پنج شنبه ۲۷ مهر با حضور مشترک قوه قضائیه، پلیس امنیت اقتصادی فراجا، فعالان اقتصادی، کارآفرینان، تولیدگران و جهادگران عرصه تولید در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و نوساناتی که در حوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور اتفاق می افتد و همچنین نیاز اقتصاد کشور به سرمایه گذاری، تاسیس شورای عالی امنیت سرمایه گذاری می تواند راهگشا باشد و در رشد و شکوفایی اقتصاد موثر باشد.

شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: در حوزه امنیت سرمایه، موضوعاتی نظیر امنیت در اصل سرمایه، امنیت حقوقی سرمایه گذار و امنیت مالی سرمایه گذاری قابل بررسی است. در شبکه بانکی کشور بر امنیت مالی سرمایه گذار تاکید ویژه ای می شود. بانک ها تلاش می کنند تا تعادلی بین منافع سرمایه گذاران و منافع مشتریان و ذی نفعان به وجود آورند.  

دکتر للـه گانی ادامه داد: بانک‌ها امین مردم هستند و باید به گونه‌ای کار را مدیریت کنند تا هم سود سپرده‌ها و هم اصل منابعی که نزد آنها امانت است، حفظ شود. بانک‌ها ضمن حفظ حقوق مشتریان و ذی‌نفعان، وظایف خود را در حوزه اقتصاد نیز به خوبی ایفا می کنند.

شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: اقتصاد کشور بانک‌محور است و بیش از 80 درصد تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها بر عهده شبکه بانکی است. گاهی اوقات در ارتباط بین بانک و سرمایه گذاران - به خاطر شرایط و نوسانات اقتصادی -مشکلاتی به وجود می آید که نیازمند مرکز و مرجعی برای حل آن هستیم و پلیس امنیت اقتصادی فراجا می تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند. 

دکتر للـه گانی ادامه داد: در همین راستا با مساعدت قوه قضائیه دو شعبه حل اختلاف در بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرده است تا از طریق گفت و گو و حل مشکلات و چالش ها، هم بتوانیم به فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و حوزه تولید کمک کنیم و هم منافع بانک، مشتریان و ذی نفعان تامین شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک مرکزی به منظور تحقق شعار سال، برنامه هایی را اجرایی کرده است تا بتواند با کنترل نقدینگی، تورم را کاهش دهد، بنابراین شبکه بانکی برای تأمین مالی طرح های اقتصادی باید از ابزاری های نوین این عرصه استفاده کند. 

شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

دکتر للـه گانی افزود: یکی از مهم ترین رسالت های بانک رفاه حمایت از تولید ملی است. در این زمینه پیشگام است و با موافقت بانک مرکزی، طرح اوراق گواهی سپرده خاص را اجرایی کرده که کمک بزرگی برای تأمین مالی طرح های اقتصادی است.

دکتر للـه گانی در پایان تاکید کرد: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک های تجاری برتر کشور در حوزه سرمایه و سودآوری، زمینه و بستر خدمات مهمی را در حوزه های مختلف ارزی، تسهیلات ریالی، تعهدات اسنادی، ضمانت نامه، خدمات الکترونیک و ... فراهم کرده است و آماده پذیرایی از تمامی فعالان و تلاشگران اقتصادی کشور است.

شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha