۰ نفر

انتقاد یک نماینده از عدم حل مشکل کمبود معلم / صحرایی به مجلس می‌رود

۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 803708
انتقاد یک نماینده از عدم حل مشکل کمبود معلم / صحرایی به مجلس می‌رود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری درباره وضعیت مدارس و کمبود معلم گفت: مجلس جلسه غیررسمی با وزیرآموزش و پرورش برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم است، قرار شده که در یک جلسه غیر رسمی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شود.

وی با بیان اینکه گزارش نظارتی در حال تنظیم است، گفت: این جلسه با حضور رییس سازمان استخدامی خواهد بود؛ سعی می کنیم روز یکشنبه پیگیری کنیم.

حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرش خطاب به رئیس مجلس گفت: شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده اما این اتفاق رخ نداده است ضمن اینکه علاوه بر کمبود معلم، افراط و تفریطی در پذیرش آموزگار صورت می گیرد که باید بعدا مجلس جمع کند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر تامین مستخدمین مدارس است؛ چطور یک مدرسه با ۳۰۰ دانش آموز حتی یک مستخدم ندارد؟

حاجی دلیگانی وضعیت آموزش و پرورش را نامناسب خواند و افزود: سالیان سال است که سازمان استخدامی اجازه استخدام معلم نداده است؛ کسی جوابگو نیست و شناخت درستی از آموزش و پرورش هم وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha