۰ نفر

سخنگوی قوه قضائیه: پای مقام قضایی در پرونده فرزندانش گیر نیست!

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
کد خبر: 803068
سخنگوی قوه قضائیه: پای مقام قضایی در پرونده فرزندانش گیر نیست!

سخنگوی قوه قضائیه، گفت: پرونده فرزندان مقام ارشد قضایی فقط درباره دو فرزند معاون اول است. پرونده در مرحله مقدماتی و تحقیقاتی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سخنگوی قوه قضاییه، به تشریح و توضیح مهم‌ترین اخبار و موضوعات حوزه قضایی کشور پرداخت.

 مسعود ستایشی، امروز (سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲) در ابتدای نشست خبری گفت: فلسطین زنده است و نسل جدید و نوشکفته فلسطین پرانگیزه‌تر از نسل‌های قبلی است و راه مقاومت و ایستادگی تا آزادی نهایی زنده است و قدس شریف به زودی به اسلام بازخواهد گشت و سرانجام مسجدالاقصی آزاد خواهد شد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌ها و موضوعات روز قضائی پرداخت.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: سیاست کلی کاهش قرارهای منجر به بازداشت موقت در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها برای زندانیان پشیمان و نادم، از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه است.

ستایشی، ادعای تلویزیون ملی جمهوری آذربایجان درباره حکم اعدام فردی که سال گذشته به سفارت این کشور در تهران حمله مسلحانه کرد و عامل قتل یکی از کارمندان آن شد، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات و رسیدگی‌های پیش از دادگاه است و هنوز دادگاهی تشکیل نشده که حکمی صادر شده باشد.

سخنگوی قوه قضائیه، بیان کرد: پرونده فرزندان مقام ارشد قضایی فقط درباره دو فرزند معاون اول است. پرونده در مرحله مقدماتی و تحقیقاتی است. به محض آنکه از لحاظ انطباق با مقررات، اقتضای اطلاع‌رسانی کند، مطابق با موازین قانونی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha