۰ نفر

برترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و متعلقات در کشور 1402

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
کد خبر: 802073
برترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و متعلقات در کشور 1402

سینی کابل نوسان تولید کننده سینی کابل و نردبان کابل و لوله فولادی برق مطابق با استانداردهای روز دنیا.

سینی کابل گالوانیزه برق یکی از مهم‌ترین تجهیزات در تأسیسات الکتریکی است که برای نگهداری، هدایت و محافظت از سیم‌ها و کابل‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌شود؛ اما رایج‌ترین آن ورق گالوانیزه است که توسط تولید کننده‌های مختلفی در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود. برای آشنایی با انواع سینی‌های کابل گالوانیزه و نکات مهم خرید آن همراه ما باشید.

برترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و متعلقات در کشور 1402

سینی کابل چیست؟ (Cable Tray)

سینی کابل برق نوعی محفظه است که برای نگهداری از کابل‌های الکتریکی عایق شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت پشتیبانی از انواع سیم‌کشی را دارد. استفاده از این وسیله کمک می‌کند تا سیم‌ها و کابل‌ها به‌صورت ایمن، تفکیک شده و منظم کشیده شوند.

کاربرد سینی کابل

سینی‌های کابل در طول‌های مختلفی توسط تولید کننده سینی کابل تولید می‌شوند و با ارائه راه‌حل‌هایی سریع، اقتصادی و انعطاف‌پذیر به بخش جدایی‌ناپذیر از ساخت‌سازهای صنعتی و تجاری تبدیل شده‌اند. درخصوص کاربرد سینی کابل، باید گفت که این وسیله یک سیستم پشتیبانی مکانیکی است و با ارائه یک حفاظ سفت و سخت برای مسیرهای کابل برق و هادی‌های عایق‌بندی شده، توزیع و مدیریت برق ساختمان را آسان‌تر می‌کند. به‌طورکلی این وسیله در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سینی کابل

در بخش‌های قبلی بیان کردیم که سینی کابل چیست و چه کاربردی دارد. آشنایی با انواع سینی کابل نیز کمک می‌کند تا علاوه بر خرید گزینه متناسب با تأسیسات الکتریکی مدنظرتان، بهتر بتوانید با این وسیله‌ها کار کنید. این محصول از لحاظ کاربرد به چند نوع نردبانی، سوراخ‌دار، کف جامد، آهنی و کانال تقسیم‌بندی می‌شود. مهندس یا طراح، معمولا نوع سینی را با توجه به ویژگی‌های متناسب با پروژه و بسته به شرایط و محیط انتخاب می‌کند.

سینی‌های برق با توجه به جنس متریال مورد استفاده در ساخت نیز در دسته‌بندی دیگری شامل سینی‌های فلزی، پی وی سی، آلومینیوم، استیل، گالوانیزه و ... قرار می‌گیرند. سینی‌های ساخته شده از ورق گالوانیزه، رایج‌ترین نوع سینی هستند که به دو صورت گرم و سرد تولید می‌شوند.

برترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و متعلقات در کشور 1402

سینی کابل گالوانیزه سرد

در جریان ساخت سینی کابل گالوانیزه سرد، بعد از اینکه عملیات سوراخ‌کاری و برشکاری روی ورق گالوانیزه فابریک انجام شد، آن را خم و آماده‌ بسته‌بندی می‌کنند.

سینی کابل گالوانیزه گرم

در ساخت سینی‌های کابل گالوانیزه گرم، پس از انجام عملیات سوراخ‌کاری، خمکاری و برشکاری روی ورق سیاه، آن را وارد وان اسیدشویی کرده و سپس عملیات گالوانیزاسیون را روی آن انجام می‌دهند. مهم‌ترین مزیت سینی کابل گالوانیزه گرم، مقاومت بالای آن در برابر خوردگی است.

ناگفته نماند که انواع سینی‌های کابل برق را از لحاظ نوع خمش نیز به دو خم، چهارخم و شش خم تقسیم‌بندی می‌کنند.

راهنمای خرید سینی کابل و متعلقات

همانطور که بیان کردیم، مهندس یا طراح، با توجه به ویژگی‌ها و شرایط پروژه بهترین نوع سینی کابل و متعلقات آن را انتخاب می‌کند. به‌طورکلی، جهت انتخاب بهترین گزینه ممکن، باید چند فاکتور کلیدی را مدنظر قرار دهید.

بهترین برند سینی کابل

اولین مورد، توجه به کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت این محصول است که معمولا توسط برترین تولید کننده سینی کابل رعایت می‌شود. بهترین برند سینی کابل، این محصول را با استفاده از متریال مرغوب تولید می‌کند. استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب، سینی‌های کابل در برابر خوردگی، تغییر رنگ یا حتی شکستگی مقاوم خواهند بود.

سینی کابل نوسان و سینی کابل پارسیان دو مورد از برترین تولیدکنندگان انواع سینی کابل صنعتی در ایران، از جمله سینی‌های ساخته شده با ورق گالوانیزه هستند. این تولیدکنندگان محصولات باکیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه می‌کنند.

اندازه و ظرفیت

یکی دیگر از پارامترهای مهم خرید سینی‌های کابل برق، توجه به اندازه و ظرفیت مناسب این محصول با توجه به نیازهای پروژه است.

ساختار

سینی‌های کابل به‌صورت باز یا بسته موجود هستند و برخی از آن‌ها اندازه ثابت و بعضی قابل تنظیم دارند؛ بنابراین ساختار این محصول باید با نیازهای پروژه شما همخوانی داشته باشد.

طراحی و شکل

وقتی به مرکز فروش سینی کابل لاله زار تهران می‌روید، کاتالوگ سینی کابل را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید انواع مختلف این محصول را با توجه به طراحی و شکل مشاهده کنید. طراحی و شکل، دو فاکتور مهم دیگر در خرید سینی‌های کابل به شمار می‌روند که باید با نوع و محل نصب سازگاری داشته باشید.

قابلیت نصب و تعویض آسان

سینی کابل صنعتی باید قابلیت نصب آسانی داشته باشد و در صورت نیاز به راحتی تعویض شود.

برترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و متعلقات در کشور 1402

تجهیزات سینی کابل

یکی از موارد مهمی که در استفاده از سینی‌های کابل برق اهمیت دارد، نصب آن است که به تجهیزات خاصی نیاز دارد. برای خرید تجهیزات سینی کابل می‌توانید به مراکز فروش سینی کابل لاله زار تهران بروید و تمام متعلقات این محصول را یک‌جا خریداری کنید. این تجهیزات عبارت‌اند از:

  • ساپورت مخصوص

  • جداکننده یا دیوایدر سینی

  • رابط

  • نردبان

  • سه راهی و چهارراهی

  • زانویی سینی

  • پیچ، مهره و واشر

قیمت سینی کابل

اگر به مرکز فروش سینی کابل تهران بروید، با تعداد زیادی از تولیدکنندگان و فروشندگان این محصول روبه‌رو خواهید شد که هرکدام لیست قیمت سینی کابل متفاوتی پیش روی شما می‌گذارند. علت تفاوت را در موارد زیر جستجو کنید.

  • جنس و متریال: سینی‌های کابل فلزی در مقایسه با سینی‌های پلاستیکی با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند.

  • کیفیت متفاوت ساخت: سینی‌هایی که از مواد مرغوب‌تری ساخته شده‌اند، گران‌تر هستند.

  • اعتبار برند و معروفیت آن: برای مثال سینی کابل پارسیان و سینی کابل نوسان دو برند معتبر تولید این محصول هستند؛ بنابراین ممکن است محصولات این برندها به علت تقاضای زیاد، نسبتا بیشتر باشد.

  • نوع و سایز سینی: سینی‌های کابل بزرگ‌تر یا سنگین‌تر، گران‌تر هستند.

  • رقابت بازار: گاهی به دلیل رقابت موجود در بازار، قیمت‌ها را افزایش یا کاهش می‌دهد.

  • خرید عمده یا خرده: خرید به‌صورت عمده از تولیدکننده، در کاهش قیمت نقش مهمی دارد.

سینی کابل گالوانیزه بهترین نوع سینی‌های کابل

سینی‌های کابل با کارایی و انعطاف‌پذیری بالا، به یکی از محصولات پراستفاده در صنعت برق و تأسیسات الکتریکی تبدیل شده‌اند. این محصول برای نگهداری کابل‌های برق عایق شده و نظم‌دهی و مدیریت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با متریال مختلفی تولید می‌شود. استفاده از سینی‌های کابل گالوانیزه رواج بیشتری دارد. در مرکز فروش سینی کابل تهران به انواع این محصول دسترسی خواهید داشت که می‌توانید گزینه مناسب را با توجه به شرایط پروژه و نیازهای خود انتخاب کنید.

images_1696227111_651a5f27a54e4.png

سینی کابل نوسان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل انواع سینی کابل و نردبان کابل و تراکینگ فلزی و سی چنل و انواع لوله های فولادی برق و انواع لوله فلکسی روکشدار با کلیه اتصات و تجهیزات مربوطه دارای سوابق درخشانی در این صنعت می باشد . 

شرکت نوسان با استفاده از دستگاه های پیشرفته CNC و با کادری مجرب , آماده انجام انواع سفارشات می باشد .

این مجموعه قادر به تولید انواع سینی کابل  و نردبان کابل و تراکینگ فلزی در طول های 2 الی 3 متری به صورت گالوانیزه سرد و گرم در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد . 

شماره های تماس :

02133950646

02133950647

02133904097

02133997736

09129009397

09121181179

شماره واتساپ جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور 09195318467

برای مشاهده نمونه کارهای تولیدی به پیج اینستاگرام ما به ایدی sinicable_navasan مراجعه فرمایید 

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha