۰ نفر

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از مدیریت امور املاک

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 734725
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از مدیریت امور املاک

مدیرعامل بانک دی در بازدیدی سرزده از مدیریت امور املاک، ضمن گفتگو با مدیران و کارشناسان این حوزه، در جریان آخرین اقدامات این مدیریت برای واگذاری املاک تملیکی و مازاد بانک قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، در این بازدید ضمن بررسی برخی از پرونده های املاک تملیکی و مازاد گفت: پیگیری و تعیین تکلیف پرونده های املاکی که دارای مشکلات حقوقی و ثبتی هستند باید در اولویت مدیریت امور املاک باشد تا با رفع موانع حقوقی تسهیل در فروش این املاک صورت پذیرد.

وی افزود: تمامی اقدامات مدیران بانک در راستای صیانت از منافع سهامداران و ذینفعان بانک است و در این زمینه هر نوع اقدامی برای تعیین تکلیف پرونده های املاک دارای مشکلات حقوقی انجام خواهد شد.

قیطاسی با اشاره به برگزاری منظم مزایده های املاک مازاد و تملیکی بانک گفت: در سال جاری نیز با یک برنامه ریزی دقیق و منظم، مزایده های املاک انجام خواهد شد که امیدواریم با شرایط ایجاد شده و تسهیل در شرایط پرداخت نقدی و اقساطی شاهد واگذاری این املاک باشیم.

در این نشست مدیران و کارشناسان امور املاک به سوالات مدیرعامل در زمینه آخرین اقدامات انجام شده در زمینه پیگیری وضعیت قراردادهای اجاره به شرط تملیک و رفع تصرف املاک متصرف دار پاسخ دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha