۰ نفر

این ادویه زندگی شما را نجات می‌دهد!

۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸
کد خبر: 733575
این ادویه زندگی شما را نجات می‌دهد!

ماده موثره (بخشی از ماده ای که اثر شیمیایی یا بیولوژیکی ایجاد می کند) در زردچوبه کورکومین نام دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از دستور العمل های خوشمزه گرفته تا فواید سلامتی باورنکردنی.شاید قبلاً زردچوبه را در طیف گسترده ای از غذاهای هندی چشیده باشید – به هر حال، این یکی از ادویه های اصلی در پودر کاری است! اما چیزهای بیشتری برای کشف زردچوبه وجود دارد که ربطی به غذا ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فان فکت ابات در واقع، زردچوبه در کاربردهای آن بسیار متنوع است، از رنگرزی لباس راهبان گرفته تا درمان التهاب، آرتریت و التهاب لثه. ما کاملاً مطمئن هستیم که این حقایق جالب در مورد زردچوبه شما را شگفت زده خواهد کرد!

ما در این مطلب شروع به درک میزان اهمیت زردچوبه در مراسم مذهبی هندو و بودایی خواهیم کرد. درست است، زردچوبه خیلی بیشتر از یک مد سم زدایی در رسانه های اجتماعی است! اما ما آن طرف را هم فراموش نخواهیم کرد – از چای سم زدایی، شیر طلایی، سفید کردن دندان هم خواهیم گفت.

حتی استارباکس هم یک لاته زردچوبه معرفی کرد. از گیاه ساده زردچوبه، ریزوم، کورکومین و زردچوبه، ما هر یک از اجزای زردچوبه را از بین می بریم و مزایای این ادویه مرموز را استخراج می کنیم. آیا آماده هستید تا این حقایق زردچوبه را دریافت کنید؟

زردچوبه چیست؟

زردچوبه گیاهی گلدار است که با نام علمی Curcuma longa شناخته می شود. یکی از اعضای خانواده زنجبیل، ریزوم (ریشه) گیاه زردچوبه است که در پخت و پز و همچنین رنگرزی استفاده می شود.این گیاه چند ساله عمدتاً در هند رشد و پرورش می یابد و برای زنده ماندن به دمای متوسط حداقل ۲۰ درجه سانتیگراد (۶۸ درجه فارنهایت) نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha