۰ نفر

خودرو فرسوده نخرید!

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 732871
خودرو فرسوده نخرید!

در پی اتفاقات اخیر پیرامون افزایش افسارگسیخته قیمت خودروهای فرسوده و پس از آن تاکید بر غیرواقعی بودن آن‌ها، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، با بیان اینکه گواهی اسقاط به میزان لازم برای واردات خودرو وجود دارد، سقف قیمت گواهی اسقاط خودروهای سواری را ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب قیصری  ضمن اشاره به التهاب اخیر ایجاد شده در حوزه خودروهای فرسوده، اظهار کرد: در حال حاضر برای واردات هر دو دستگاه خودرو وارداتی یک گواهی اسقاط نیاز است. اکنون نیز حجم زیادی گواهی اسقاط در صفحه مراکز اسقاط وجود دارد که پس از واردات خودرو و ترخیص آن‌ها از گمرک، گواهی اسقاط به همه واردکنندگان حقیقی و حقوقی، تخصیص داده خواهد شد و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو در هفته‌های گذشته به دنبال ایجاد التهاب در بازارخودرو بوده و هستند و از نا آگاهی شهروندان سوءاستفاده و اقدام به افزایش صوری قیمت خودروهای فرسوده کرده‌اند.

وی تاکید کرد: شهروندان مراقب باشند که فریب این افراد را به هیچ عنوان نخورند؛ چرا که برای واردات خودرو هیچ نیازی به داشتن یا خرید خودروی فرسوده نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha