۰ نفر

ویوک راماسوامی به‌ دنبال کسب حمایت طرفداران رمزارز؛

خرسندی نامزد ریاست جمهوری آمریکا از پیروزی گری‌اسکیل بر SEC

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 732785
خرسندی نامزد ریاست جمهوری آمریکا از پیروزی گری‌اسکیل بر SEC

ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، پیروزی اخیر گری اسکیل بر تنظیم کننده اوراق بهادار فدرال را ستود و استدلال کرد که این تصمیم به جلوگیری از خروج بیت‌کوین و نوآوری بلاک چین از آمریکا کمک می‌کند.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ در پستی که در ۳۰ اوت در X  یا توئیتر سابق، نامزد جمهوری خواه طرفدار بیت‌کوین منتشر کرد دولت کنونی آمریکا را مقصر رفتارهای سرکش و غیرقانونی سازمان‌های دولتی مانند کمیسیون بورس اوراق بهادار کرد.  

راماسوامی گفت که این امر منجر به این شده است که دادگاه‌های ایالات متحده به عنوان آخرین خط دفاعی برای کمک به حفظ مبتکران ارزهای دیجیتال در این کشور عمل کنند و افزود که در وهله اول نباید به دادگاه‌ها می‌رسید.

راماسوامی توضیح داد: این تصمیم قوی است و مسیری را برای حفظ نوآوری بیت‌کوین و بلاک چین در ایالات متحده به جای خارج از کشور باز می‌کند.

خرسندی نامزد ریاست جمهوری آمریکا از پیروزی گری‌اسکیل بر SEC

راماسوامی افزود که در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور، تمام مقررات فدرال را که در آزمون سوالات اصلی دادگاه عالی از پرونده ویرجینیای غربی در مقابل EPA در سال گذشته رد می‌شوند، لغو خواهد کرد، حکمی که در آن اکثریت محافظه‌کار دادگاه توانایی تنظیم‌کننده‌ها را برای تنظیم «مسائل اصلی» محدود می‌کند، مگر اینکه آنها را تنظیم کنند.

 کنگره به صراحت چنین قدرتی را به آنها اعطا کرد. این اقدام نظارت SEC بر این صنعت را محدود می‌کند، با این فرض که مقررات کریپتو یک «سوال اساسی» تلقی می‌شود.

با این حال، این سوال که آیا این دکترین در صنعت کریپتو کاربرد دارد یا خیر، در حال حاضر در دادگاه‌های ایالات متحده در حال آزمایش است.

راماسوامی یکی از سه نامزد ریاست جمهوری است که به همراه رابرت کندی جونیور و ران دیسانتیس حمایت ظاهری از صنعت کریپتو نشان داده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل و مولتی میلیاردر تسلا اخیراً راماسوامی را به دلیل پذیرش بیت‌کوین و حمایت از رمزارزها تحسین کرد و افزود که او به عنوان یک "نامزد بسیار امیدوارکننده" است.

در اواخر ماه می، نامزد ریاست جمهوری شروع به پذیرش بیت‌کوین برای کمک‌های مالی کمپین کرد.

پیروزی اخیر دادگاه شرکت گری‌اسکیل اینوست منت ((Grayscale Investments در برابر SEC در ۲۹ اوت به عنوان یک پیروزی برای فضای ارزهای دیجیتال و به ویژه ETF های بیت‌کوین مورد ستایش قرار گرفت.

چندین تحلیلگر از بلومبرگ خاطرنشان کردند که برد گری‌اسکیل احتمال تایید ETF های بیت‌کوین را تا پایان سال ۲۰۲۳ افزایش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha