۰ نفر

رونمایی از عجیب‌ترین موبایل جهان / صفحه نمایش این گوشی خاموش نمی‌شود! + عکس

۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹
کد خبر: 732695
رونمایی از عجیب‌ترین موبایل جهان / صفحه نمایش این گوشی خاموش نمی‌شود! + عکس

آنر V Purse از بندهای قابل تعویض و طرح‌های مختلف برای نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت آنر در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه IFA ۲۰۲۳ برلین، از یک گوشی تاشو مفهومی منحصربه‌فرد به‌نام آنر V Purse رونمایی کرد. این دستگاه که نمایشگر تاشو آن در بخش بیرونی‌اش قرار دارد، می‌تواند نقش یک کیف دستی را هم برای کاربر ایفا کند، البته مسلماً نمی‌توانید درون آن چیزی قرار دهید!

گوشی جدید آنر ضحامت بسیار کمی دارد و درحالت بسته ضخامتش تنها به ۹ میلی‌متری می‌رسد که نه تنها از آنر مجیک V۲، بلکه از برخی گوشی‌های استاندارد هم باریک‌تر است. به گفته آنر، این دستگاه ترکیبی از طراحی فیزیکی (بند قابل جداسازی) و سبک‌های مختلف نمایشگر همیشه روشن است که طراحان مطرح این سبک‌ها را طراحی کرده‌اند.

آنر V Purse، گوشی تاشو همگام با دنیای مد

هدف از بندهای قابل تعویض و سبک‌ها یا طرح‌های مختلف نمایشگر همیشه روشن که در هر دو سمت قابل مشاهده‌ هستند، امکان استفاده از آن به‌عنوان کیف با لباس‌های مختلف عنوان شده است، بنابراین نیازی به خرید لباس‌های مختلف نخواهید داشت.

رونمایی از عجیب‌ترین موبایل جهان / صفحه نمایش این گوشی خاموش نمی‌شود! + عکس

علاوه‌براین، آنر برای ساخت این گوشی تاشو از مواد پایدار هم استفاده کرده که شامل چرم مصنوعی برای بندها می‌شود. آنر می‌گوید محصولاتی مانند گوشی تاشو جدیدش، مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کنند که میزان خرید خود را کاهش دهند و در مقابل، از محصولات به مدت طولانی‌تری استفاده کنند.

از آنجایی‌که با یک محصول مفهومی روبه‌رو هستیم، امکان خرید آن وجود ندارد. بااین‌حال آنر مشغول توسعه یک پلتفرم جدید برای طراحی سبک‌های نمایشگر همیشه روشن است که به توسعه‌دهندگان و طراحان در سراسر جهان اجازه می‌دهد که سبک‌های خود را خلق کنند.

این پلتفرم به طرح‌های نمایشگر همیشه روشن اجازه می‌دهد تا با کاربر تعامل داشته باشند و نسبت به محیط واکنش نشان دهند. این طرح‌ها همچنین لمس کاربر را دنبال می‌کنند و به سنسورها و شتاب‌سنج دسترسی دارند.

با توجه به اینکه آنر برنامه‌ای برای تولید انبوه این محصول ندارد، مشخصات سخت‌افزاری‌اش را اعلام نکرده، بااین‌حال گفته است که نمایشگر آن تا ۴۰۰ هزار بار باز و بسته شدن عملکردش را حفظ می‌کند.

منبع: دیجیاتو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha