۰ نفر

خبر مهم از بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 732371
خبر مهم از بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از اتمام کار این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق، پیرو بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از ایام اربعین ۱۹ شهریور در دستور کار صحن قرار می گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محسن زنگنه در گفت و گویی با اشاره به آخرین نتایج بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق گفت: فعالیت کمیسیون تلفیق جهت بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به اتمام رسیده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با اشاره درباره موارد مراعا و الحاقات به مواد لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: این موارد توسط کمیته ای شامل اعضای هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق، اعضای کمیته تخصصی این کمیسیون، نمایندگان دیوان محاسبات ،نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دولت بررسی شده است و بارگزاری خواهد شد. نمایندگان فرصت دارند که نظرات خود را پیرامون این موارد مطرح کنند و آنهایی که مصوب می شود به گزارش نهایی لایحه برنامه هفتم توسعه اضافه خواهد شد.

نماینده مردم تربیت حیدریه بیان داشت: گزارش کمیسیون تلفیق، پیرو بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از ایام اربعین و در تاریخ ۱۹ شهریور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha