۰ نفر

بنگاه‌های املاک رتبه‌بندی می‌شوند

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 731605
بنگاه‌های املاک رتبه‌بندی می‌شوند

مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن با اشاره به راه اندازی «سامانه نظارت» توسط وزارت صمت برای دریافت شکایات مردمی و رصد مجوز دفاتر مشاوران املاک، از رتبه بندی بنگاه‌ها توسط مردم خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس،  مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن با اشاره به راه اندازی «سامانه نظارت» توسط وزارت صمت برای دریافت شکایات مردمی و رصد مجوز دفاتر مشاوران املاک، از رتبه بندی بنگاه‌ها توسط مردم خبر داد.

جواد سادات فیرزنی رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن، به صورت استانی و از شبکه بانکی استان‌ها پیگیری می‌شود.

سادات با بیان اینکه نیاز بود در سطح استان‌ها یک پیگیری ویژه از شبکه‌های استانی انجام شود، افزود: این موضوع در شورای عالی مسکن مطرح و قرار شد استانداران به عنوان رئیس شورای مسکن استان‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها جلسه‌ای ویژه‌ای را با شبکه بانکی برای وام ودیعه مسکن برگزار کنند.

وی افزود: افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، پس از تصویب مجلس و در صورت تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.

ثبت شکایات مردم از مشاوران املاک در سامانه نظارت

سادات همچنین با بیان این‌که مردم انتظار دارند نظرات و شکایات خود را مشاوران املاک مطرح کنند، یادآور شد: با ظرفیتی که وزارت صمت ایجاد کرده و به‌زودی رونمایی می‌شود، مردم می‌توانند از طریق "سامانه نظارت" از مشاور املاک شکایت کنند یا جواز -مشاوران املاک- را به‌صورت برخط ببیند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن ادامه داد: مردم از طریق این سامانه نظر و امتیاز می‌دهند و ما بر اساس همین نظرات مشاوران املاک را رتبه بندی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha