۰ نفر

کنعانی‌زادگان: انتخاب اول و آخرم پرسپولیس است

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۳
کد خبر: 731466
کنعانی‌زادگان: انتخاب اول و آخرم پرسپولیس است

مدافع باتجربه پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل نفت آبادان گلی تماشایی به ثمر رساند و اکنون وعده تکرار آن در بازی رسمی را می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دو فصل دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم بازگشته و پیراهن شماره ۶ محبوب خود را دریافت کرده است. کنعانی‌زادگان از لک زدن دلش برای بازی در این تیم و تشویق طرفداران می‌گوید و مدعی است با بالاترین انگیزه برای شروع فصل لحظه‌شماری می‌کند.

مدافع سرخ‌ها درباره شرایط تیم در مسیر آماده‌سازی می‌گوید: ابتدا بار دیگر باید خوشحالی خود بابت بازگشت به پرسپولیس را بگویم. قطعا جزو بهترین اتفاقات برایم بوده. از دیگر تیم‌هایی که پیشنهاد دادند هم تشکر می‌کنم و قطعا انتخاب اول و آخرم پرسپولیس است. همیشه خودم را مدیون پرسپولیس، طرفدارانش و این پیراهن می‌دانم.

وی ادامه داد: تمرینات را با هیجان شروع دوباره فصل دنبال می‌کنیم. دیدارهای مناسبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط فنیکری را طبق نظر آقا یحیی‌ دنبال می‌کنیم. در فرصت کوتاه باقی‌مانده از تمام توان خودمان برای آمادگی بیشتر سود خواهیم برد. لیگ سختی پیش‌روی ما قرار دارد و باید با رقبایی روبرو شویم که هزینه زیادتری از قهرمان متحمل شده‌اند. ما این قهرمانی و مسیر را ادامه دهیم و بار دیگر به خواسته هواداران برسیم.

کنعانی زادگان درباره گلی که برابر نفت آبادان به ثمر رساند نیز گفت: تا باشه از این گل‌ها در لیگ برتر و خصوصا آسیا! ما یک تیم هستیم و پیراهن پرسپولیس را بر تن داریم. تمام ذهن ما موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران است. قطعا دوست دارم ضمن کارهای دفاعی در زدن گل هم به تیم کمک کنم و اتفاق خوبی را کنار هم رقم بزنیم. متوجه شدم که مدافعان حریف قصد دارند پرش کنند و تصمیم گرفتم با شدت بیشتری توپ را زمینی بزنم و خوشبختانه گل شد. مهم گل زدن و البته موفقیت در بازی‌های رسمی است. باز هم می‌گویم که کار سختی در فصل آینده در پیش خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل اتفاقات شیرینی برای هواداران در کنار هم رقم بزنیم.

کنعانی زادگان با اشاره به فرصت کوتاه باقیمانده تا شروع فصل گفت: به شخصه برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کنیم و صادقانه بگویم که از همین الان دلم برای بازی در آزادی و با حضور هواداران لک زده است. اینکه دوباره با شور و تشویق آن‌ها بازی کنیم برای من یک اتفاق بزرگ خواهد بود و به عنوان جزیی از تیم می‌گویم که فصل آینده سخت برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. در آسیا هم که می‌بینید حریفان به چه شکل در حال جذب بازیکن هستند و شاید فکر کنید که کار سختی داریم اما باید بگویم برای ما به عنوان پرسپولیس هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha