۰ نفر

ترافیک فوق‌سنگین در تهران / ورودی‌های شرق پایتخت قفل شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبر: 731258
ترافیک فوق‌سنگین در تهران / ورودی‌های شرق پایتخت قفل شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق‌سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی در ورودی‌های شرق پایتخت وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است اما در برخی مناطق این محور با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون شاهد بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی چندین کیلومتری خودروها از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، آزادراه تهران-پردیس و محدوده شهر گیلاوند هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده است و در شهرهای عبوری این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن این محورها نیمه سنگین و روان درجریان است و گره ترافیکی در این محورهای وجود ندارد.

وی با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، اذعان کرد: هموطنان می‌بایست بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای عبور از این محورها صرف نکنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha