۰ نفر

قتل بی‌رحمانه مادر میانسال توسط پسرش

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبر: 731257
قتل بی‌رحمانه مادر میانسال توسط پسرش

یک مادر میانسال توسط پسرش در شهرزیبا به قتل رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عقربه‌ها ساعت ۸ صبح امروز شنبه ششم اردیبهشت‌ماه را نشانه رفته بود که پسر جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با صدای لرزان گفت: ساعتی قبل مادرم را در خانه خود واقع در محله شهرزیبا به قتل رساندم و اکنون در صحنه این جنایت هستم.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در پذیرایی خانه با جسد زن حدودا ۶۰ ساله‌ای مواجه شدند که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد زمان جنایت، مقتول و پسرش که احتمالا معتاد یا جنون آنی دارد در خانه حضور داشته‌اند.

بدین ترتیب متهم پرونده که در اظهارات اولیه به جنایت اعتراف کرده بود در بازجویی‌های اولیه گفت: در خانه حضور داشتم که ناگهان فکر کردم مادرم می‌خواهد به من آسیب برساند و با من دشمنی دارد؛ بخاطر همین موضوع ابتدا او را با یک پارچه خفه کردم و سپس با ضربات چاقو چند ضربه وارد کردم.

این متهم ۳۵ ساله ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت چند ساعتی خوابیدم و پس از اینکه بیدار شدم، فهمیدم که دست به چه جنایتی زدم؛ در ادامه نیز سیگار کشیدم و سپس این ماجرا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادم.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی زارعی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha