۰ نفر

عجیب‌ترین چیزهایی که مردم واقعاً خورده‌اند!

۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 729829
عجیب‌ترین چیزهایی که مردم واقعاً خورده‌اند!

۲۵ مورد از عجیب‌ترین اقلام غیر غذایی که مردم واقعاً خورده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بـه نظر می‌رسد، عده‌ای از مردم عجیب‌ترین اعتیاد بـه خوردن را دارند، در حالی‌که خواندن فهرست زیر را هنگام خوردن غذا توصیه نمی‌کنیم، اما  از شما می‌خواهیم این موارد غیرغذایی باورنکردنی که مردم واقعاً خورده اند را بررسی کنید!

صابون
یک دختر ۱۹ ساله در طول یک دوره استرس زا در زندگی خود هفته‌ای ۵ تکه صابون می‌خورد، و هم برچسب های هشدار دهنده و هم دانش دکتری خودرا نادیده می‌گرفت تا راه حلی پیدا کند. با این حال، او تغییر قلب را تجربه کرد، برای اعتیاد خود بـه دنبال کمک بودو از آن زمان تا کنون صابون نخورده اسـت. از قضا، او هرگز تمیزتر از این نبوده اسـت.

 گچ
زن ۲۲ ساله‌ای بـه نام کریستین در کودکی گچ را لیس می‌زد، اما ولع او برای ان خیلی زود باعث شد که مخفیانه آن را بخورد. هنگامیکه او اخیراً اعتیاد پنهانی خودرا برای خانواده و دوستان فاش کرد، از آن‌ها پرسید که آیا آن‌ها آن را امتحان خواهند کرد. هیچ کدام ان را دوست نداشتند.

 آهنرباها
توجه رسانه‌ها تنها چیزی نبود که خانواده پورتلند وقتی کودک نوپای خودرا سریع بـه اورژانس بردند جلب کرد. این دختر کوچک که درد شدید معده داشت، ۳۷ آهنربا را بلعید که سه سوراخ در قسمت پایین روده و یک سوراخ در معده او ایجاد کرد. وقتی پزشکان در ابتدا عکس اشعه ایکس را بررسی کردند، فکر کردند که او یک دستبند خورده اسـت، اما در واقع آهنرباها حلقه‌ای را در شکم دختر تشکیل داده بودند.

باتری‌ها
چه ناخواسته و چه عمدا، سالانه بیش از ۳۵۰۰ آمریکایی باتری را می‌بلعند. اگر جیوه درون باتری وارد جریان خون شود، انجام اینکار می‌تواند منجر بـه مشکلات جدی سلامتی مانند نارسایی کلیوی شود. اگر برای مدت طولانی در معده باقی بماند، اسیدهای معده در نهایت لایه بیرونی باتری را خورده و باعث مسمومیت با جیوه می‌شود. با توجه بـه تعداد زیاد بیماری های ناشی از مصرف باتری، اکنون آن‌ها بـه گونه‌ای طراحی شده اند که مقاومت بیشتری در برابر اسید داشته باشند.

شیشه
مردی از اوهایو بـه نام جاش کتابی در مورد شیشه خوردن خواند و تصمیم گرفت خودش آن را امتحان کند. تنها در چهار سال، او بیش از ۲۵۰ لامپ  مصرف کرده اسـت. او می گوید از خوردن آن لذت میبرد، زیرا بـه او «احساس گرمی» می‌دهد، اما اعتراف می کند که بیشتر بـه توجهی که برای خوردن لیوان می شود معتاد اسـت تا خود عمل.

ورق‌های خشک کن
یک زن ۳۵ ساله متوجه شد که بـه طور غیرعادی جذب عطر ورق های خشک کن شده اسـت. او نتوانست در مقابل میل بـه گاز زدن یکی از ملحفه های خوشبو مقاومت کند و بـه زودی شروع بـه خوردن ان‌ها بـه طور منظم کرد. اینروزها، او روزانه ۸ شماره مصرف می کند و ادعا می‌کند که اگر درمانش را دریافت نکند، از انصراف رنج میبرد، زیرا خوردن ان‌ها بـه کاهش استرس کمک می کند. با این حال، مواد شیمیایی که بـه ملحفه‌ها رایحه خوشبو می‌بخشد، برای سلامتی او ترسناک اسـت. از جنبه روشن، درون او باید بوی افسانه‌ای بدهد.

شیشه پاک کن

زنی بـه نام کریستال بیش از ۳۰ سال اسـت که ۱۰ بار در روز شیشه پاک کن می‌خورد. بوی پاک کننده در کودکی دهانش را آب می‌کرد، بنابر این تصمیم گرفت آن را بچشد. او می‌گوید که بافت دانه‌ای این ماده راضی کننده اسـت.

خاکستر سیگار
زنی بـه نام بیانکا از کودکی شروع بـه خوردن ظروف سفالی کرد، اما میل او بـه خوردن اقلام غیرغذایی بـه زودی بـه ماده‌ای کمتر جذاب تبدیل شد، خاکستر سیگار! او ادعا می‌کند که بـه آن‌ها معتاد شده اسـت، زیرا آن‌ها طعم نمکی و شن دارند. از آنجایی که بیانکا سیگار نمی کشد، برای تغذیه اعتیاد خود بـه خاکستر سیگار خواهر بزرگترش تکیه می‌کند.

کوسن‌های کاناپه
یک زن فلوریدا بـه نام ادل  غذای اسانی را کشف کرده اسـت! کوسن های مبل. او در طول زندگی خود بیش از ۲۰۰ پوند از مواد کرکی خورده اسـت، بـه این معنی که او بـه اندازه کافی بالشتک خورده اسـت تا هفت کاناپه و دو صندلی را پر کند.

اجسام مختلف فلزی
یک مرد اتیوپیایی مجموعه‌ای از اشیاء فلزی با وزن بیش از ۱.۶ پوند را خورد. میخ‌ها، کلیدها، باتری‌ها و کلید درها در بین اشیایی که مرد طی دو سال بلعیده بود، پیدا شد. بـه طور معجزه آسایی، هیچ یک از ناخن‌ها اندام های داخلی وی را سوراخ نکرد و عمل جراحی او موفقیت آمیز بود.

گلوله‌های خفن
برای اکثر مردم، گلوله‌های خفن عکس‌هایی از ژاکت‌های زمستانی مادربزرگ را تداعی میکنند. با این حال، گلوله‌های خفن درصورت استفاده غلط، اثر مخدر دارند. نفتالین، یکی از مواد موثره، درصورت استنشاق یا بلعیدن می‌تواند باعث آسیب شود و بـه‌ویژه برای کودکانی که گلوله‌ی نفتالین را با آب نبات اشتباه می گیرند، خطرناک باشد.

چشمه‌های بستر
عده‌ای از زندانیان ترجیح می‌دهند در هر جایی بـه جای زندان باشند – حتی در بیمارستان. زندانیان زندان مرکزی در رالی، کارولینای شمالی، فقط برای چند روز بـه طور منظم اقلامی را می‌بلعند تا فرار کنند. چندین زندانی بـه امید سفر بـه بیمارستان فنر تخت را خورده اند.

 یک انگشتر دزدیده شده
مردی انگلیسی هنگام انتخاب حلقه نامزدی برای نامزدش، حلقه‌ای را که بـه آن نگاه می‌کرد قورت داد و سعی کرد فروشنده را متقاعد کند که آن را پس داده اسـت. پلیس پس از عکسبرداری سریع از معده مرد با اشعه ایکس متوجه شد که واقعاً چه اتفاقی افتاده اسـت و چند روزبعد انگشتر بـه جواهرفروش بازگردانده شد. با این حال، بـه احتمال زیاد پس از همه‌ی چیز – بـه معنای واقعی کلمه – با ارزش کامل خرده فروشی بـه فروش نخواهد رسید.

 سکه
در طول ۱۰ سال، یک فرانسوی ۶۲ ساله موفق شد ۶۵۰ دلار سکه یورو را ببلعد. خانواده او گفتند که این مرد هنگام بازدید از خانه دیگران سکه‌ها را می‌دزدید و آن‌ها را بـه عنوان میان وعده ذخیره می‌کرد. نیازی بـه گفتن نیست که ان‌ها بـه سرعت در شکم او جمع شدند تا این که سکه های حیرت آور ۱۲ پوندی خورد. هزینه جراحی که برای خارج کردن ان‌ها از معده او لازم بود بیش از مقداری بود که خورده بود. شاید او باید پول خودرا عاقلانه‌تر سرمایه گذاری می‌کرد.

 سنگفرش
یک زن چینی در دعوا با دوستش بیش از ۲۰ سنگفرش را قورت داد. او فکر می‌کرد که سنگ‌ها در نهایت از سیستم او عبور می‌کنند، اما وقتی این اتفاق نیفتاد، وادار شد برای برداشتن ان‌ها تحت عمل جراحی قرار گیرد. این که چرا او فکر میکرد بلعیدن سنگ‌فرش‌ها بـه او کمک می‌کند تا در بحث پیروز شود، موضوع دیگری اسـت.

مسواک
یک زن ۲۴ ساله وقتی برای مسواک زدن روی سینک خم شد، بـه طور تصادفی مسواک را قورت داد. وقتی او بـه بیمارستان رفت، مسواک در عکس اشعه ایکس نشان داده نشد، بنابر این پزشک وی را بـه خانه فرستاد. وقتی روزبعد با درد شدید از خواب بیدار شد، برای گرفتن نظر دوم بـه بیمارستان دیگری رفت و پزشکان متوجه شدند که او واقعاً شی را بلعیده اسـت که بـه سرعت با آندوسکوپی خارج شد.

 تیغ ریش تراش
یک کهنه سرباز جنگ طوفان صحرا در یکی از قسمت‌های «داستان‌های ناگفته از E.R» ظاهر شد. پس از بلعیدن تیغ های جرأت. او ممکن اسـت فکر میکرد خونسرد و سرسخت اسـت، اما تیغ‌های تیغ میتوانند روده را سوراخ کرده ودر هنگام بلعیدن باعث آسیب جدی شوند. بـه علاوه، تنها راه برای برداشتن ان‌ها از طریق جراحی یا یک روش آندوسکوپی ناراحت کننده اسـت.

 مو
خدای مهربان توپ های بزرگ از … مو؟ یک زن ۱۸ ساله شیکاگوی بـه روش سختی یاد گرفت که معده انسان قادر بـه هضم و دفع مو نیست. پزشکان با جراحی یک گلوله موی ۱۰ پوندی را که بیش از ۱۵ اینچ طول داشت از شکم او خارج کردند. این دختر اعتراف کرد که سال‌ها موهایش را می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha