۰ نفر

بزرگترین فارم استخراج روسیه از همکاری با داراماینر خبر داد

۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبر: 729296
بزرگترین فارم استخراج روسیه از همکاری با داراماینر خبر داد

شرکت بیت‌ریور، بزرگترین شرکت ماینینگ روسیه اعلام کرد که با دارا ماینر، اولین پلتفرم ماینینگ قانونی در ایران وارد همکاری استراتژیک برای ارائه شرایط ویژه به کاربران ایرانی شده است.

به گزارش خبرگزاری rbc روسیه، بیت‌ریور و داراماینر برای ارائه یک پلتفرم مطمئن و پایدار برای علاقه‌مندان به استخراج ارزهای دیجیتال با یکدیگر همکاری کرده‌اند. سیستم پیشرفته آنها برای استخراج و مدیریت ارزهای دیجیتال قرار است صنعت ماینینگ را متحول کند. آنها خدمات مدیریت استخراج کامل، از میزبانی ماینر گرفته تا تعمیر و نگهداری را ارائه می‌کنند، که آنها را به گزینه ترجیحی برای بسیاری از کاربران تبدیل می‌کند. این همکاری پیشرفت قابل توجهی برای کاربران ایرانی است که امنیت سرمایه و سهولت استفاده را در فعالیت‌های ارز دیجیتال خود در اولویت قرار می‌دهند.

ارز2

بر اساس پیش‌بینی‌های bitriver با ایجاد این همکاری استراتژیک، تا 150 مگاوات توان محاسباتی روسیه می‌تواند در افق یک ساله توسط کاربران ایرانی استفاده شود.

ارز3

دارا ماینر برای فعالیت‌های قانونی استخراج ارز دیجیتال در ایران، گزینه‌های مطمئن و به صرفه‌ای را برای برآورده کردن نیازهای سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha