۰ نفر

واکنش مشاور علی لاریجانی به شایعۀ پناهندگیِ او

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲
کد خبر: 729222
واکنش مشاور علی لاریجانی به شایعۀ پناهندگیِ او

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از فارس، منصور حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با ورود علی لاریجانی به انتخابات سال جاری گفت: در حال حاضر نمی‌شود که به طور دقیق درباره ورود به انتخابات و فضای انتخابات کشور نظر داد، اما درباره ورود آقای لاریجانی به انتخابات و فعالیت انتخاباتی ایشان تا الان چیزی ندیده‌ایم که آقای لاریجانی در تلاش باشند که لیستی را درست کنند و یا قصد ورود داشته باشند.نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس دهم افزود: شاید ماه‌های دیگر اتفاق‌های دیگری بیفتد و شرایط سیاسی کشور طور دیگری باشد، اما در حال حاضر ایشان فعالیتی ندارد، و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود

حقیقت پور افزود: آقای لاریجانی در ۳ حوزه به رهبرانقلاب مشاوره می‌دهد. علیرغم اینکه سارقان ادب و اخلاق سیاسی در هزاران شاخه فضای مجازی جیره خوار پخش کردند که ایشان رفته خارج از کشور و پناهنده شده است، اما ایشان هم در مجمع تشخیص مصلحت و هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال خدمات رسانی به نظام اسلامی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات آقای لاریجانی با نمایندگان ادوار همچنان برقرار است یا خیر گفت: من ۴ سال نماینده نبودم، ولی مشاور آقای لاریجانی بودم و شاهد بودم که نمایندگان ادوار با ایشان یک علقه‌ای دارند و حتی اگر کاری هم نداشته باشند برای دیدار با ایشان می‌آیند و دور هم یک چایی هم میخورند. این رابطه از قدیم بوده و چیز جدیدی نیست، هم مسوولین سابق اجرایی کشور به ایشان سر می‌زنند و هم نمایندگان ادوار با ایشان دیدار دارند. البته این به معنای تحرک سیاسی برای یک تشکل سیاسی نیست.

حقیقت پور درباره فعالیت انتخاباتی لاریجانی خاطرنشان کرد: نگاه کنید ما شرایط ژله‌ای موجود در کشور را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، در حال حاضر ما هیچ تلاشی را که آقای لاریجانی چه خودشان برای مجلس بیاید و یا لیست بدهد را نمی‌بینیم، اما ایشان سرباز آقا هستند یعنی یک ذره متوجه بشوند که آقا نظرش نیست که ایشان بیاید، نمی‌آیند و برعکس اگر حس کنند نظرشان این باشد که ایشان بیاید حتما ورود پیدا می‌کند.

وی افزود: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت.

حقیقت پور درباره ورود لاریجانی به انتخابات پیشین ریاست جمهوری نیز گفت: یکی از عواملی که آقای لاریجانی تصمیم گرفت در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود، را اینگونه برایتان بگویم که ما در جمعی بودیم ایشان به بنده گفت؛ دیروز رهبر انقلاب با دانشجویان صحبت می‌کردند و گفتند من خواهش می‌کنم از کسانی که می‌توانند برای این مملکت بیایند و کارساز باشند وارد گود بشوند و در انتخابات ورود کنند. آقای لاریجانی در آن جا گفت بنده با این سخنان رهبر انقلاب احساس تکلیف برای ورود به انتخابات کردم که وارد آن قضیه بشوم.

حقیقت پور در پایان گفت: اینکه آقای لاریجانی زمانی بشود که در عرض رهبری قرار بگیرد امکان ندارد و آقای لاریجانی در طول مقام معظم همیشه رهبری حرکت می‌کند و تابع ایشان خواهد بود، همچنان که شهید رجایی در طول حضرت امام (ره) حرکت می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha