۰ نفر

ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 728994
ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

در حالی سایت ۳کلیک اقدام به فروش چارتری پرواز اربعین ایران‌ایر با قیمت بالا کرده است که سخنگوی هما می‌گوید:‌ پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به‌جز ایران‌ایر نیست و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از قیمت‌های مصوب اظهار کرد: ایران‌ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به‌جز وب‌سایت هما عرضه نمی‌کند و اگر بلیت ایران‌ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است.

وی ادامه داد: بعضاً گزارش‌هایی دریافت شده است که آژانسی برای فردی درخواست بلیت کرده است. هما در هیچ یک از سایت‌های معتبر فروش بلیت،‌ فروش ندارد و هیچ‌کس حق خرید بلیت حتی یک ریال بالاتر از نرخ‌های مصوب را ندارد.

وی بیان کرد: از زائران می‌خواهیم چنانچه به آژانسی مراجعه کردند و قیمت ۴ میلیون و یک ریال مطالبه کردند، مراتب را با شماره تماس ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱ به ایران‌ایر اعلام کنند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ اینها مجموعه‌هایی هستند که سودجویی می‌کنند. بلیت پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به‌جز ایران‌ایر نیست و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم.

قربانعلی اضافه کرد:‌ اگر فردی بلیت را از مرجع دیگری خریداری کند،‌ تخلف محرز است. دستگاه‌های نظارتی در حال پایش هستند و هما نیز این مسئله را پایش و بررسی می‌کند.

وی تأکید کرد:‌ از مردم می‌خواهیم بلیت پروازهای اربعین را با قیمت ۲.۵ میلیون تومان در ایام خاص و ۴ میلیون تومان مصوب، بلیت را خریداری نکند.

به‌گفته وی، طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین‌هایی که وب‌سایت فروش دارند حق فروش  بلیت غیر از مرجع و وب‌سایت را ندارند.

به گزارش تسنیم، وب‌سایت ۳کلیک در حال فروش بلیت پروازهای اربعین به‌صورت چارتری و با قیمت چندبرابر نرخ‌های مصوب است، این وب‌سایت بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را نیز با قیمت حدود ۷.۷ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha