۰ نفر

چه سایت‌هایی بلیت اربعین می‌فروشند؟

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
کد خبر: 727558
چه سایت‌هایی بلیت اربعین می‌فروشند؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری فهرست دفاتر حائز شرایط فروش آنلاین OTA بلیت‌های اربعین را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جعفر یازرلو در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص اجرای عملیات پروازی اربعین حسینی ۱۴۰۲ و انتخاب و اعلام دفاتر حائز شرایط فروش آنلاین OTA جهت نمایش و فروش مستقیم بلیت الکترونیکی به زائران اربعین فهرست دفاتر منتخب فروش آنلاین اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی باید از سایت رسمی فروش خود نسبت به فروش بلیت‌های اربعین اقدام کنند، در صورتی‌که ایرلاین‌ها از زیرساخت‌های لازم برای فروش بلیت برخوردار نباشند صرفا مجاز به عرضه بلیت در بازه زمانی اربعین ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور از طریق این دفاتر خواهند بود: شرکت‌آرا جهان‌نوین گستر اطلس به نشانی سایت snapptrip.ir؛ شرکت آبنوس گشت تهران به نشانی سایت flytoday.ir و شرکت سفرهای علی بابا به نشانی سایت alibaba.ir.

سخنگوی سازمان هواپیمایی خاطرنشان کرد: هرگونه فروش خارج از دو روش (سایت رسمی فروش ایرلاین یا دفاتر منتخب فروش آنلاین) تخلف بوده و متخلفان ضمن برخوردهای قانونی به مراجع نظارتی معرفی خواهند شد.

یازرلو درباره شرکت‌هایی که پروازهای اربعین را انجام می‌دهند، گفت: فلای بغداد، آتا، ایران‌ایر، ایرتور، کیش، پویا، قشم‌ایر و ساها تا به امروز مجوز فوق‌العاده اربعین گرفتند؛ یه سری از شرکت‌ها هم مجوزهای برنامه‌ای دارند که طبق برنامه انجام می‌شود و همه آمار شنبه به‌صورت کلی اعلام خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تا الان تعداد ۳۶۷ مجوز برای سازمان در بازه اربعین برای شرکت‌های هواپیمایی صادر شده و تعدادی از شرکت‌ها هم درخواست دادند که در حال بررسی است و شنبه اعلام می‌شود.

پیش از این نیز اعلام شده بود بلیت‌های اربعین به‌ صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسد و فقط از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی یا سایت‌های فروش آنلاین امکان‌پذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha