۰ نفر

کشف بنز و رنجرور قاچاق در تهران!

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 727360
کشف بنز و رنجرور قاچاق در تهران!

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری خودروهای قاچاق در یکی از انبارهای کالا در محدوده خیابان "شوش" تهران ، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر  به دست آوردند، محل مورد نظر یکی از انبارهای کالا و بازرگانی بوده و  خودروهای قاچاق (یک دستگاه بنز و دو دستگاه رنجرور) به وسیله خودروبرها به این مکان منتقل شده است  و پلاک منصوبه بر این خودروها فک پلاک شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ماموران با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و در بازرسی از انبار کالا  ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق را کشف کردند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش خودروهای مکشوفه ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با تاکید بر اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز به شدت مقابله و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha