۰ نفر

قتل دردناک مرد جوان در نزدیکی باغ پرندگان

۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبر: 726971
قتل دردناک مرد جوان در نزدیکی باغ پرندگان

یک مرد جوان به دلیل اختلاف مالی قربانی یک جنایت آتشین در شرق تهران شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روز دوشنبه نهم مرداد امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به دلیل سوختگی شدید به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر سوختگی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان بر اثر سوختگی ناشی از انفجار کوکتل مولوتف از خیابان کوهستان در نزدیکی باغ پرندگان به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان با قاتل  اختلاف مالی  داشته که ظاهرا روز حادثه قاتل به طرز ناگهانی با پرتاب کردن کوکتل مولوتف از قبل ساخته شده به سمت مقتول، دست به این جنایت آتشین زده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در سردخانه بیمارستان و صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شده  است و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha