۰ نفر

پرداخت ۱۵۰ میلیارد به پرسپولیس تکذیب شد

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹
کد خبر: 724794
پرداخت ۱۵۰ میلیارد به پرسپولیس تکذیب شد

وزیر ورزش و جوانان پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از حساب صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره واریز ۱۵۰ میلیارد تومان از حساب صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به حساب پرسپولیس برای کمک به این باشگاه، اظهار کرد: اصلا چنین پولی در حساب صندوق نبوده و نیست و این موضوع را تکذیب می‌کنم. دلیلی ندارد چنین پولی پرداخت شود.

وی افزود: آقای شهریاری به کمک من آمدند و سرپرستی صندوق را پذیرفتند و عضو هیات مدیره پرسپولیس هم هستند. قبلا عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های ساپیا بودند اما الان دیگر در سایپا نیستند و فقط سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان هستند. اصلا صندوق چنین پولی نیست و صندوق اجازه چنین کاری ندارد. من اگر از چنین کارهایی بشوم جلوی آن را می‌گیرم و واقعا هم صحت ندارد.

او درباره برپایی اردوهای تیم‌های لیگ برتری در خارج از کشور هم گفت: تصمیمات فنی فدراسیون‌ها برای من محترم است. اگر در فدراسیون تصمیم بگیرند در فلان نقطه از جهان برپایی اردو لازم است، ما احترام می‌گذاریم. ما در کشورمان کمپ‌های خوبی داریم. هم کمپ در سطح دریا داریم و هم محل اردو در ارتفاع است. اگر یک کادر فنی تصمیمی برای برپایی اردو بگیرد، من تصمیم نمی‌گیرم. این موضوع در شورای برون مرزی که ۱۲ عضو دارد مطرح می‌شود. معاون شورای برون‌مرزی‌ من رئیس این شورا است. در این جلسه عدله ی‌آوردند که چرا باید به خارج سفر کنند و برای آن تصمیم می‌گیرند و برای من گزارش ارسال می‌کنند. من موافقت می‌کنم تا شورای برون‌مرزی تصمیم بگیرد.

درباره پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس، حسین شهریاری رئیس این صندوق هم به ایسنا گفت: کل بودجه ما در صندوق حدود ۳۵ میلیارد است و اصلا ۱۵۰ میلیارد تومان پول در صندوق نیست که پرداخت شود. ما اعتبارات صندوق را صرف امور قهرمانان و پیشکسوتان می‌کنیم.