۰ نفر

مدیرعامل کاغذسازی کاوه در مراسم روز کارگر:

همه‌ی تلاش ما باید در جهت اعتلای حقوق بازنشستگان و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی باشد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبر: 714438
همه‌ی تلاش ما باید در جهت اعتلای حقوق بازنشستگان و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی باشد

اسفندیاری: هر روز روز کارگر است ولی 11 اردیبهشت، نماد روز جهانی کارگر است و خدمت همکاران عزیز، تبریک ویژه عرض می‌نمایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مراسم روز کارگر در سالن اجتماعات شادروان کاوسی کارخانه کاغذسازی کاوه برگزارشد. در این مراسم، داود میرزایی رییس تشکیلات خانه کارگر شهرستان ساوه، امیر سامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره کاغذسازی کاوه و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند.

در این مراسم، اسفندیاری با تبریک روز کارگر گفت: هر روز روز کارگر است ولی 11 اردیبهشت، نماد روز جهانی کارگر بوده و حضور در جمع شما عزیزان برای من بسیار باعث خرسندی است. ما در کاغذسازی کاوه امانت دار خودمان هستیم. اگر کارمان را درست انجام دهیم، ثمرات آن در آینده به خودمان برمی‌گردد. همه‌ی تلاش ما باید در جهت اعتلای حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان صاحبان اصلی این مجموعه باشد.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه در ادامه افزود: در سال‌های اخیر، شرکت از زیان‌دهی و شمول ماده 141 قانون تجارت خارج شد. این امر با همت شما محقق شد. سال گذشته هم سال سختی برای کاوه بود ولی با تلاش کارگران عزیز توانستیم سختی‌ها را پشت سر گذاریم.

اسفندیاری در پایان گفت: طی روزهای آینده، کارت عضویت خانه کارگر برای همه کارکنان شرکت صادر می‌شود. همکاران عزیز می‌توانند با مراجعه به دفاتر خانه کارگر از مزایای این عضویت استفاده نمایند.

پیش از سخنان اسفندیاری، میرزایی رییس تشکیلات خانه کارگر شهرستان ساوه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران کاوه گفت: بسیار مفتخر هستم که در جمع کارگران عزیز کارخانه کاغذسازی کاوه حضور دارم. خدمت شما عزیزان خدا قوت عرض می‌کنم و روز جهانی کارگر را نیز تبریک می‌گویم.

میرزایی افزود: کاغذسازی کاوه متعلق به خود جامعه کارگری است و با دستان توانمند کارگران و درایت مدیران، این مجموعه قدیمی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید کاغذ کشور است.

در پایان مراسم، لوح سیمین کارگر نمونه به محمد قلیچ خان، سجاد کریمی و رشید یار احمدی و لوح تقدیر کارگر متعهد به رضا رمضانی، علی صفری، سید اکبر محمودی، علی خلوتیان، ابوالفضل روحانی، مختار رافت و عباس علی وردی لو اهداشد.

گفتنی است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)، تاپیکو و شستا است.