۰ نفر

کارمند باشگاهی که راننده داشت!

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 713283
کارمند باشگاهی که راننده داشت!

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید حمید سجادی در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کنند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اصراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. 

وی در ادامه گفت: وقتی به سمت حرفه‌ای سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد.  از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و اینکه همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.